پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۲۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
پیرو مصوبه ساماندهی مناطق گردشگری در شهرستان دزفول و همچنین به‌منظور پیشگیری از تخریب محیط زیست در این مناطق، نسبت به نصب و برقراری تابلوی هشدار دهنده در مسیر ورودی دره توبیرون اقدام گردید.
شعار سال: پیرو مصوبه ساماندهی مناطق گردشگری در شهرستان دزفول و همچنین به‌منظور پیشگیری از تخریب محیط زیست در این مناطق، نسبت به نصب و برقراری تابلوی هشدار دهنده در مسیر ورودی دره توبیرون اقدام گردید.

رضا قپانچی پور ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ احسانیان معاونت عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در این‌باره، اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده وسایل نقلیه در دره گردشگری توبیرون و تهدید جدی تخریب محیط زیست در این منطقه پس از برگزاری جلسات و پیگیری‌های متعدد، با همکاری بخشداری سردشت و انجمن زیست محیطی کنکاج نسبت و نصب تابلوی هشدار دهنده عدم ورود وسایل نقلیه اقدام گردید.

وی افزود: بدینوسیله از کلیه طبیعت گردان گرامی خواهشمند است در صورت انتخاب این منطقه به‌عنوان مقصد گردشگری در جهت حفظ و بهره‌مندی پایدار از محیط زیست می‌توانند به‌صورت پیاده طی مسیر نمایند.

گفتنی است، دره گردشگری توبیرون یکی از مناطق بکر و ارزشمند طبیعی واقع در ۲۰ کیلومتری جاده دزفول- سردشت بوده که از این پس با توجه به اهمیت موضوع، در صورت عدم پایبندی به هشدار اعلام شده در صورت مشاهده راکبان متخلف، مراتب از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین