پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۳۰۹
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
مسعود فروغی سردبیر روزنامه فرهیختگان، مطلبی در خصوص کاریکاتوری با عنوان:نمکی بر زخم ملت " نوشت که علیه وزیر بهداشت توسط آقای هادی حیدری کاریکاتوریست اصلاح‌طلب کشیده شده و در رسانه‌ها منتشر شده است. ایشان معتقد است که این حجم از حمله به وزیر از درون دولت، از مشاورین و حقوق بگیران وزارتخانه‌های دیگر تا چهره‌های رسانه‌ای نزدیک به اتاق فرمان اصلاح‌طلبان عادی نیست.

شعار سال:این کاریکاتور علیه وزیر بهداشت را آقای هادی حیدری کاریکاتوریست اصلاح‌طلب کشیده، بسیاری از رسانه‌های رسمی و غیر رسمی اصلاح‌طلبان هم آن را منتشر کردند، این طرح خلاصه «جنگ آشکار» ۷۲ ساعت اخیر در دولت روحانی است.

راستش درباره کارنامه وزیر بهداشت قضاوتی ندارم، یعنی نمیتوانم سنگش را به سینه بزنم و یا کلهم کارنامه‌اش را منفی بدانم. این کار بماند برای اهلش. اما این حجم از حمله به وزیر از درون دولت، از مشاورین و حقوق بگیران وزارتخانه‌های دیگر تا چهره‌های رسانه‌ای نزدیک به اتاق فرمان اصلاح‌طلبان عادی نیست.

نمودار مرگ و میر کرونا و بیمارهای جدید به صورت ترسناکی صعودی است و به نظر در دولت دنبال مقصر می‌گردند، تنها تخصص دولت فعلی هم هدایت «جنگ روانی» است، وزیر بهداشت با آن حمله علنی به روحانی بهانه پروژه را جور کرد و احتمالا اجزای مختلف این جنگ با انگیزه‌های مختلف دور هم جمع شدند.

ضمن اینکه حمله به وزیر از درون دولت از نشانه‌های قطعی ظهور انتخابات است، گویا ابعاد اقتصادی دعوا هم جدی است. هر چه هست کارنامه آقای روحانی با آب زمزم هم درست شدنی نیست چه رسد با سنگ پرانی به وزیر. نکته آخر اینکه مواضع جناب نمکی درباره ابراز لطف به رهبری هم آش شوری شده، نیت‌خوانی نمی‌کنم اما اینقدر هم ساده نیستیم!

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فرهیختگان

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین