پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۹۴۹
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
استاندار لرستان با بیان اینکه برای تکمیل کامل پروژه آزاد راه حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است گفت: این پروژه تا پایان خرداد ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
شعار سال: سید موسی خادمی امروز در حاشیه بازدید از پروژه آزاد راه خرم‌آباد - بروجرد که با حضور معاون وزیر راه و فرمانده قرارگاه خاتم (ص) انجام گرفت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: آزاد راه خرم‌آباد- بروجرد- اراک یکی از پروژه‌های حیاتی و اصلی استان لرستان به شمار می‌رود که باید تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در بحث اعتبارات این پروژه باید گفت خوشبختانه تاکنون اعتبارات خوبی به این پروژه اختصاص یافته و در سفر نوبخت معاون رئیس جمهور به استان لرستان نیز ۲۰۰ میلیارد تومان اضافه شد که این رقم به وزارت راه تخصیص داده شده است.

استاندار لرستان به بازدید امروز خادمی معاون وزیر راه و فرمانده قرارگاه خاتم (ص) (مجری پروژه) از پروژه آزاد راه خرم‌آباد- بروجرد- اراک اشاره کرد و گفت: براساس توافق به عمل آمده این پروژه تا پایان خرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به وجود چند نقطه مشکل‌دار در روند اجرای پروژه آزاد راه اشاره و تصریح کرد: بنا شده مشکل این نقاط براساس برنامه زمانبندی شده رفع شود و ما تا جایی که در توان داریم تلاش می‌کنیم تا برای رفع این مشکلات در استان تلاش کنیم که این پروژه هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

خادمی با بیان اینکه تکمیل کامل پروژه آزاد راه نیازمند حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است اظهارداشت: براساس توافق اگر در این دو ماه ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شود پروژه آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: از آنجا که پروژه آزاد راه خرم‌آباد- بروجرد- اراک فاصله را خیلی کمتر می‌کند در حمل و نقل عمومی، با ایمنی بالا، کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در زمان از لحاظ اقتصادی بازدهی بالایی دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین