پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۷
فرماندار شهرستان پردیس اعلام کرد: «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور، برای تسریع در تجهیز و راه اندازی بیمارستان الغدیر در شهرستان پردیس دستور داده است.
شعار سال: «عبدالعظیم رضایی» به خبرنگاران گفت: در پی بازدید هفته گذشته «مهدی علیخانی» معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی معاون اول رئیس جمهور از شهرستان پردیس و بررسی وضعیت بیمارستان خیرساز الغدیر در شهر بومهن، جهانگیری دستور انجام اقدامات لازم را در این خصوص صادر کرد.

وی گفت: طی بازدید مذکور از بیمارستان الغدیر، وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان پردیس و نیاز مبرم شهروندان به خدمات بیمارستان دولتی به صورت کامل تشریح شد و دستور تامین اعتبار و تجهیز بیمارستان به رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داده شد.
 
بهره برداری از فاز یک بیمارستان

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به وضعیت ساختمان بیمارستان الغدیر که توسط خیران ساخته شده، اظهار داشت: بنای بیمارستان در ۲۴ هزار و پانصد متر مربع، شامل پنج طبقه و ظرفیت ۱۶۰ تختخواب در حال احداث است و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی تا کنون داشته است.

رضایی ادامه داد: فرآیند واگذاری بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران هم انجام شده است و امکان بهره برداری از فاز یک بیمارستان شامل بخش‌های اورژانس، درمانگاه‌های تخصصی، داروخانه، آزمایشگاه و رادیولوژی در صورت تامین اعتبار وجود دارد.

وی اظهار امیدواری کرد که با پیگیری‌های انجام شده و دستور مساعد معاون اول رئیس جمهور، راه اندازی فاز نخست بیمارستان خیرساز الغدیر در اسرع وقت انجام و شهروندان از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۳۰۹۶۰۰، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
اين اقاي جهانگيري هم كه ماشالله هركاري ميكنه تا اين اوضاع از ايني كه هست بد و بدتر بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین