پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۲۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
استاندار خراسان رضوی گفت: تا پایان شش ماهه ابتدای سال جاری باید همه معتادان متجاهر استان جمع آوری و ساماندهی شوند.
شعار سال: محمدصادق معتمدیان در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گفت: علی‌رغم  همه تلاش‌های صورت گرفته به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم و مهم این است که به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در حداقل زمان ممکن، جمع آوری معتادان متجاهر عملیاتی و اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مرتبط در حوزه جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر باید به تکالیف خود عمل کنند گفت: بحث جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر استان تا پایان شهریورماه سال جاری یک تکلیف قانونی است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه زیرساخت‌های دائم اردوگاه‌های نگهداری از معتادان متجاهر استان باید تا پایان سال ایجاد شود، تصریح کرد: با این نگرش، بحث جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در مشهد نباید صرفا متمرکز در مشهد باشد و باید این رویه در کل استان با یک تقسیم کار و مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گیرد. در این راستا هم فرمانداران باید مشارکت داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۳۰۹۷۸۶۷، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
امیدوارم که با این معتادان برخود بدی صورت نگیره و شاهد گور دسته جمعی نباشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین