پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۱۸۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
نماینده، ولی فقیه در مازندران کوه خواری و زمینخواری را پدیده‌های نوظهوری دانست که بلای جان انسان و طبیعت در استان شده است.

شعار سال: آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر پنجشنبه در نشست با مدیران دادگستری استان با تاکید براینکه باید پایبند به اخلاق الهی باشیم، از ریش سفیدان خواست تا از ورود پرونده به دستگاه قضائی جلوگیری کنند.
 
وی افزود: ️همگان باید آراسته به اخلاق الهی شویم و باید قضاوت براساس عدالت داشته باشیم این مهم باید در دستگاه قضا به صورت برجسته تجلی داشته باشد.
 
آیت الله لائینی با عنوان اینکه ️کوه خواری و زمین خواری پدیده‌های نوظهوری هستند که بلای جان انسان‌ها شده است، تصریح کرد: این پدیده‌ها ظلم به انسان و محیط زیست محسوب می‌شود و خداوند روا داشتن ظلم به انسان، حیوان و طبیعت را نمی‌پسندد.
 
امام جمعه ساری تصریح کرد: ️برای جلوگیری از حجم بالای ورودی پرونده به دستگاه، به وجود انسان‌های پاکدست برای دعوت و توصیه مردم به اخلاق نیاز داریم تا در شروع منازعات ریشه بحث و جدل با ریش سفیدی بخشند.
 
وی اظهار داشت: متأسفانه ریش سفیدی در جامعه اسلامی رنگ باخته است و یا اینکه ریش سفیدان محدود شدند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آیت الله رئیسی شعار مبارزه با فساد و مفسد را انگیزه هجرت خود از قوه قضائیه به قوه مجریه اعلام کرد و امید است این مهم با گزینش و انتخاب افراد پاک و لایق و نظارت کافی عملی شود.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار:  3 تیر   1400، کدخبر:5243488 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین