پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۵۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
دبیرکل هواشناسی خوزستان گفت: وقوع دما‌های ۵۰ درجه و بالاتر از روز جمعه تا اواسط هفته آینده در برخی نقاط خوزستان پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۴۸.۹ و دهدز با ۲۴.۹ سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را در خوزستان داشتند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت ۴۵.۹ و حداقل ۳۴.۲ درجه سانتیگراد گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه جریانات جنوبی و مرطوب در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خوزستان تا اواسط روز پنجشنبه تدوام خواهد داشت افزود: در این مدت با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری و انباشت رطوبت، رشد ابر‌های همرفتی، رگبار و رعد وبرق، تندباد لحظه‌ای و احتمال ریزش تگرگ در مناطق شرقی، جنوب شرقی و ارتفاعات خوزستان و تندباد لحظه‌ای همراه با برخاستن گرد و خاک موقت در بیشتر نقاط استان به ویژه در قسمت‌های غربی، جنوبی و مرکزی دور از انتظار نیست.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بر اساس بارانسنجی‌های اطراف ایذه، میزان بارندگی مال آقا ۱۷ میلیمتر و امامزاده لله ۲ میلیمتر گزارش شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین میزان رطوبت روز سه شنبه در هندیجان و بندر ماهشهر ۸۵ و در هشت نقطه استان بیش از ۷۰ درصد ثبت شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۲۸۹۴۶، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
زندگی در خوزستان سخت بنظر می‌رسد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین