پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۸۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم گفت: محرم امسال باید از ظرفیت تاکسی‌ها و اتوبوس‌های استان به‌عنوان حسینیه‌های سیار در تبیین مسائل فرهنگی و عزاداری امام حسین (ع) استفاده کنیم.
شعار سال: در قم ۶ هزار دستگاه تاکسی و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس داریم که یک راننده تاکسی روزانه با ۵۰۰ تَن و راننده اتوبوس نیز با پنج هزار تَن در ارتباط است.

* در طرح حسینیه سیار به‌فکر این هستیم که یک ساعت مانده به‌اذان ظهر و یک ساعت به‌اذان مغرب از زبان مداحان، شاعران آیینی و ستایشگران جوان و کنشگران که نقشی در احیای امر به معروف و نهی از منکر دارند به‌بحث مباحث فرهنگی و دینی بپردازیم.

* در این طرح از امکانات رسانه‌ای و صدا و سیما استفاده خواهیم کرد و رانندگان موظف هستند که در این ساعت‌ها رادیو خودرو را روشن کنند.

* (با تاکید بر اینکه رانندگان خودشان را خادمان امام حسین بدانند): باید با تشکل‌های مردمی برنامه‌ریزی کنیم و با سازمان تاکسیرانی و اتوبوس رانی تعامل کنیم تا رانندگان سفیران در تبیین و ابلاغ معارف شوند.

* همچنین خودروهایشان را با یک پرچم کوچک به نام سید سالار شهیدان سیاه پوش کنند که این امر تاثیر بسیاری در تبلیغ احکام و مسائل دین اسلام و مباحث فرهنگی دارد.

* در کنار این خودرو‌ها می‌توانیم از خودرو‌های وانت بار نیز برای پخش مداحی، مسائل احکام و مباحث تربیتی و فرهنگی در مناطق مختلف سطح شهر استفاده کنیم.

* برای نهضت سیاه پوش کردن اماکن عمومی و سر درب منازل باید از ظرفیت بانوان استفاده کنیم تا با استفاده از چادر‌های مشکلی بلااستفاده این کار صورت گیرد.

* در قم حداکثر ۱۰ درصد جمعیت با روحانیت در ارتباط هستند و ۹۰ درصد مردم جایی هستند که روحانیت در آنجا نیستند از این رو باید با استفاده از ظرفیت گروه‌های تبلیغی و تشکل‌های مردمی به‌ترویج امر به‌معروف و نهی از منکر بپردازیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری خوزنا، تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۲۳۵۰، www.khoozna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
حسینیه‌های سیار هم ایده خوبی برای ایام محرم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
هر شخصی میتونه حال و هوای محرم رو به خونه و محل کارش بیاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین