پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۶۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
همان گونه که واضح است، در این ویدئو عوامل شهرداری توهین یا تعرضی به شهروند عزیز نداشته و فقط نسبت به انجام وظیفه خود در ساماندهی موضوع اقدام کرده‌اند.
شعارسال: به دنبال بازنشر ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع برخورد عوامل شهرداری مشهد با شهروندی که در حال جمع آوری زباله بود، اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد در اطلاعیه‌ای توضیحاتی پیرامون این مساله ارائه کرد.

«پیش از هر توضیحی در ابتدا باید گفت که وضعیت دشوار اقتصادی باعث شده تا افراد شریف برای امرار معاش با گرفتاری‌های فراوانی رو به رو باشند و این امر دشواری‌هایی را نیز برای کارکنان و پیمانکاران شهرداری در اداره شهر به همراه داشته است.

به تمامی کارکنان و عوامل شهرداری مشهد در حوزه‌های مختلف صراحتاً تکلیف شده که در اجرای وظایف خود و ارائه خدمات به شهروندان عزیز ضمن تاکید بر رعایت کامل قانون و حقوق افرادی که در چهارچوب قانون عمل می‌کنند باید نهایت احترام به افراد صورت گیرد.

همان گونه که مستحضرید در چند سال اخیر افراد بیشتری نسبت جمع آوری زباله و مواد قابل بازیافت اقدام می‌کنند و این موضوع با آسیب‌های جدی اجتماعی در سطح شهر همراه بوده است؛ لذا شهرداری مشهد سعی بر ساماندهی این امر کرده تا افراد شریفی که از این راه ارتزاق می‌کنند به کار خود ادامه داد تا از سو استفاده‌های احتمالی جلوگیری کند.

همان گونه که واضح است، در این ویدئو عوامل شهرداری توهین یا تعرضی به شهروند عزیز نداشته و فقط نسبت به انجام وظیفه خود در ساماندهی موضوع اقدام کرده‌اند.

در پایان حفظ کرامت و حرمت یکایک شهروندان را کماکان به همکاران خود توصیه می‌کنیم.»

عوامل شهرداری توهین یا تعرضی به شهروند نداشتند
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته ازخبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار:۲۸ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۵۱۵۵۷۲، www.imna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
0
0
وضعیت اقتصادی باعث این امر شده ولی هر شخصی قابل احترام است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین