پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۶۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس با تأکید بر اینکه با تعامل و همکاری اعضای شورای شهر و مدیریت شهری باید تحول نو و اساسی در مرکز استان اتفاق افتد، گفت: باسیاست گذاری درست می‌توان به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد.
شعار سال: منصور علی زارعی بعدازظهر پنجشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر ساری با تأکید بر اینکه با تعامل و همکاری اعضای شورای شهر و مدیریت شهری باید تحول نو و اساسی در مرکز استان اتفاق افتد، گفت: باسیاست گذاری درست می‌توان به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد.

وی تشکیل و فعالیت کمسیون‌ها را در شورای شهر ضروری دانست و بابیان اینکه کمسیون‌ها مؤثرین جایگاه برای فعالیت‌های شهری است، افزود: توانمندی کمسیون‌ها بسیار مهم است، شورا می‌تواند از طریق همین کمسیون‌ها ریل‌گذاری درستی برای شهرداری انجام دهد.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع در مورد دیگر نهاد‌ها نیز صدق می‌کند در استانداری نیز این‌گونه است، در مجلس هم طرح‌ها و لوایح باید از مجاری کمسیون‌ها بگذرد. کمسیون‌ها در حیطه وظیفه خود برنامه را احصا، بررسی و پیگیری کنند.

زارعی بیان کرد: برای اینکه مرکز استان به توسعه‌یافتگی مطلوب دست پیدا کند باید استانداری، فرمانداری و دیگر دستگاه‌های استانی دخیل باشند، حاکمیت استان در مرکز استان است؛ استاندار هم باید در اداره شهر ساری در مرکز استان تمرکز کند.

زارعی بابیان اینکه پیگیری اعتبارات نیز منوط به برنامه‌ریزی مدون و داشتن طرح توجیهی است، ادامه داد: با انتخاب استاندار مازندران حضور والی استان، فرماندار، نمایندگان مردم ساری در مجلس، اعضای شورای شهر و شهردار ضروری است.

وی تصریح کرد: انجام کار‌های شهری باید میدانی و جهادی باشد، ادامه داد: پروژه‌های شهری همه مهم هستند برای برخی می‌توان از اعتبارات ملی استفاده کرد، اما مدیریت شهری نیز باید برای درآمد پایدار گام‌های مناسبی بردارد.

زارعی به معضلات و مشکلات مرکز استان ازجمله پسماند، هدایت آب‌های سطحی و ... اشاره کرد و حل این معضلات را منوط به ورود استاندار به این حوزه عنوان کرد و اینکه جلسات متعدد با ریاست استاندار تشکیل شود.

منتخب مردم ساری و میاندورود در خانه ملت گفت: حل مشکل زباله‌سوز ساری نیز نیازمند نشست با وزیر است؛ آن‌ها نیاز به هماهنگی کامل استانی است.

وی با بیان اینکه دامن زدن به حواشی ما را از هدف اصلی دور می‌کند، گفت: بدون حاشیه می‌توان کار‌های بهتری انجام داد.

زارعی با تاکید بر شفاف سازی گفت: بطور شفاف و روشن در تمام حوزه‌ها ورود پیدا کنید نگذارید کار به دستگاه‌های نظارتی و امنیتی برسد؛ از هیچ کس نترسید اگر بترسید باید رانت بدهید، اگر کار روشن باشد نیاز به نظارت امنیتی نیست.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کار اصلی و اجرایی بر عهده شهردار است، اما ما نیز کمک می‌کنیم.

وی گفت: استاندار جدید را برای توسعه مرکز استان پای کار میاریم، اما پذیرای کسی نیستیم که پای کار نباشد و تعلل کند. کسی وارد شورا شد باید هم و غم او تنهاخدمت به شهروندان باشد و از فعالیت اقتصادی دوری کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۲۵۷۸۲، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین