پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۶۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
استاندار مازندران گفت: مرکز استان نیازمند همراهی و همدلی همه جریانات و گروه‌های سیاسی و اجتماعی است؛ کار‌های بزرگ در مرکز استان بدون همراهی و همدلی مقدور نیست.
شعار سال: سید محمود حسینی پور بعدازظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ساری به فلسفه تودیع و معارفه اشاره کرد و گفت: میز خدمت در جمهوری اسلامی ایران امانت است و به‌نوبت در اختیار افراد قرار می‌گیرد و هرگز توقف ندارد.

وی افزود: کاری که برای رضای خدا باشد قطعاً رضایتمندی مردم را هم به همراه دارد.

استاندار مازندران به معارفه نوبخت جوان نخبه دانشگاهی و از خانواده سردار رشید اسلام شهید نوبخت اشاره کرد و گفت: ما همچنان بر عهد خود بر استفاده از جونان متعهد و متخصص استوار هستیم. هرچند بهره‌مندی از تجربیات افراد پیش‌کسوت و باتجربه نیز ضرورت دارد.

حسینی پور افزود: نگاه ما در انتصابات مکملی و همه‌جانبه از پیشکسوتان و جوانان است تجربه پیش‌کسوتان و جسارت و تلاش جوانان راه میانی برای شکستن قفل‌های مهم عرصه فعالیت‌های اقتصادی و اجرایی استان به وجود آمده است.

وی افزود: فرماندار باید ساری را به‌طور ویژه موردتوجه قرار دهد، زیرا مرکز استان نیازمند همراهی و همدلی همه جریانات و گروه‌های سیاسی و اجتماعی است؛ کار‌های بزرگ در مرکز استان بدون همراهی و همدلی مقدور نیست.

حسینی پور ادامه داد: ما هیچ زمانی با تک‌روی پیشرفت نکردیم در انقلاب اسلامی آنجایی که همگرایی بود پیروزی‌های زیادی کسب کردیم الان نیز به‌شدت نیازمند همگرایی هستیم.

استاندار مازندران در تذکر خود به نوبخت فرمانداری جدید ساری گفت: مبادا توجه به جوان و جوان‌گرایی باعث شود تجارب پیش‌کسوتان به فراموشی سپرده شود.

وی با تأکید بر اینکه میز پیش‌کسوتان در مدیریت جوان ما به‌عنوان الگوی اخلاقی موردتوجه قرار گیرد، ادامه داد: گرچه گذر زمان و انفجار فنّاوری از مدیریت‌های سنتی سبقت‌گرفته و ممکن است برخی تجارب به کار نیاید، اما برخی تجارب همین افراد می‌تواند کمک مدیریت دیجیتال ما هم باشد.

حسینی پور افزود: شهرستان ساری تنها منحصر به ساری نیست بلکه متشکل از ۶ بخش و روستا‌های زیادی است؛ در عدالت اجرایی و حکمرانی اسلامی نباید تفاوتی بین روستا و شهر باشد همه افراد در یک شهرستان ازنظر والی باید یک ارزش و امکانات برابر برخوردار باشند.

وی با تأکید بر اینکه توزیع امکانات باید بر اساس عدالت باشد، احیای اقتصاد روستا‌ها را در دستور کار فرمانداری قرارداد و گفت: روستا باید به مرکز تولید و توسعه استان تبدیل شود.

استاندار مازندران بابیان اینکه توسعه کشاورزی و گردشگری روستایی باید مورد اولویت کاری قرار گیرد از ظرفیت‌های این شهرستان در بخش‌های مختلف یادکرد که باید به‌خوبی استفاده شود.

وی تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید از منظر مدیریتی بدانند که فرماندار یک شهر بالاترین مقام آن شهر است و نظارت‌ها و هماهنگی‌ها بین مسئولان اجرایی و فرماندار از مؤلفه‌های مهم سنجش عملکرد مدیران است.

حسینی پور متذکر شد: در اعمال مدیریت باکسی تعارف نداریم و اینکه در چارچوب قانون باهم هماهنگ باشیم.

وی به میزبانی ساری از رویداد ۲۰۲۲ اشاره کرد و گفت: اجلاس وزرای گردشگری سازمان اکو در ساری بسیار اتفاق مهمی است باید ساری را در وزن استقبال این مهمان‌ها آماده و ظرفیت‌های این شهر و استان را به کشور‌های اوراسیا معرفی کنیم.

حسینی پور به فرماندار ساری مأموریت داد تا پیگیری مناطق کم برخوردار و تقویت محلات حاشیه‌نشین در ساری در دستور کار خود قرار دهد چراکه این شرایط زیبنده مرکزیت استان نیست.

وی افزود: ناهنجاری در شهر آسیب‌های اجتماعی متعددی را به همراه دارد و این آسیب‌ها نباید از مدیریت دور بماند پژوهش‌ها نشان می‌دهد فرسودگی با آسیب‌های اجتماعی رابطه مستقیم دارد.

استاندار مازندران، جذب سرمایه‌گذار و سیاست‌های تشویقی، بهسازی و مرمت بافت فرسوده و احیای بافت تاریخی را از دیگر مأموریت‌های فرماندار ساری برشمرد.

حسینی پور افزود: با هرگونه فساد اداری باید با جدیت و قاطعیت برخورد شود؛ فساد اداری لکه سیاه در مدیریت انقلابی است

وی از فرماندار ساری خواست از حاشیه‌ها بپرهیزد و خدمت صادقانه به مردم اساس کار او در مدیریت فعلی باشد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۸۴۸۲۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین