پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۷۳۰
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز گفت: این ستاد با جدیت تمام برای حمایت از ناهیان منکر در چهارچوب قانون تلاش می‌کند.
شعار سال: محمد منتج دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز در رابطه با مضروب شدن طلبه ناهی از منکر در مهرشهر کرج گفت: این ستاد از ابتدا کار حمایت از آمر به معروف و ناهی از منکر را در کنار دادستانی و نیروی انتظامی استان با جدیت پیگیری کرده است. وی افزود: بعد از متواری شدن ضاربان پیگیری‌های ستاد موجب شد تا نیروی انتظامی با اولویت قرار دادن پرونده با روش‌های تخصصی ضاربان را ردیابی و دستگیر کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز بیان داشت: قرار وثیقه ضاربان با قید ممنوع الخروج شدن آن‌ها از کشور، دو برابر موارد موارد معمول تعیین شد و روند قضایی این پرونده هم با جدیت در دستگاه محترم قضایی در جریان است.

وی در رابطه با زمان تشکیل دادگاه این پرونده هم گفت: با طی روند قانونی هم باید توجه داشت که برگزاری جلسه دادگاه متهمان بعد از طی شدن طول دوره درمان شاکیان قابل برگزاری است و طبق قانون پیش از اتمام کامل درمان مضروبان حادثه نمی‌توان دادگاه را برگزار کرد. همسر طلبه ناهی منکر در این حادثه دچار شکستگی بینی شده و به دلیل عمل جراحی باید دوره درمان ایشان زی می‌شد و این روال قانونی موجب شده تاکنون دادگاه این پرونده برگزار نشود.
منتج تاکید کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز با جدید تمام برای حمایت از ناهیان منکر در چهارچوب قانون تلاش می‌کند و برخی شایعات مطرح شده در رابطه با حمایت نکردن ستاد از ناهی منکر صحت ندارد.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبر مهم، تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۸۴۱۴۸، khabar-fouri.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین