پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۶۵۰
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶
به مانند روز‌های گذشته، بالغ بر ۳۰۰ تن از کارگران معترض شرکت پتروشیمی بندر امام در اعتراض به وضعیت خود با حضور در محل این شرکت دست به اعتصاب زدند.
شعار سال: در حالی که به مانند اولین روز‌های آغاز اعتراضات و اعتصابات کارگران شرکت هفت تپه، سکوت مسئولین بر خشم کارگران معترض افزوده، سریال اعتراضات و اعتصابات کارگران پتروشیمی بندر امام به هشتمین روز خود رسیده است.

صبح جمعه به مانند روز‌های گذشته، بالغ بر ۳۰۰ تن از کارگران معترض شرکت پتروشیمی بندر امام در اعتراض به وضعیت خود با حضور در محل این شرکت دست به اعتصاب زدند.

عمده محل اعتراض مطرح شده از سوی کارگران، قرار گرفتن وضعیت‌شان زیر نظر شرکت عملیات غیرصنعتی بندر ماهشهر و خروج وضعیت از پتروشیمی بندر امام بوده که خواستار بازگشت به تحت نظر شرکت مادر، یعنی پتروشیمی بندر امام هستند.

براساس قانون پتروشیمی و هلدینگ، تنها نیرو‌های رسمی و قرار دادی می‌توانند به شرکت دیگری بروند. این در حالی است که این انتقال برای نیرو‌های پیمانکار باید با رضایت خودشان صورت بگیرد. بر همین مبنا، کارگران معترض که عمدتا، بیش از ۱۰ تا ۱۵ سال در شرکت پتروشیمی بندر امام سابقه فعالیت دارند با هرگونه انتقال مخالفت کرده و هر تصمیمی در این خصوص از سوی مسئولین را غیرکارشناسی می‌دانند.

گفتنی است که کارگران اعلام کرده‌اند که در صورت عدم توجه مسئولان مربوطه و تا عدم تحقق این مطالبه قانونی و صنفی از اعتراض و اعتصابات کارگری خود دست برنخواهند داشت.

تعداد بازدید : 7
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی امتداد
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین