پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: اگر در برجام به دولت اجازه مذاکره داده نمی‌شد، امروز خیلی از افراد این را مطرح می‌کردند که اگر اجازه مذاکره داده بودید دارایی‌هایمان آزاد می‌شد و کشور تحریم‌ها نبود.

شعارسال: علی گلمرادی با اشاره به روند تحولات منطقه و جهان اظهار داشت: روند تحولات به‌گونه ای است که برای پیشرفت باید نگاهمان به آینده باشد. امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی این نگاه رو به آینده را دارند و برای همین است که می‌فرمایند آمریکا شیطان است و هیچ‌گاه نباید به آمریکا اعتماد کرد.

وی با اشاره به ساده‌لوحی برخی افراد در نگاهشان به غرب گفت: این اشخاص فکر می‌کنند که اگر با آمریکا ارتباط نداشته باشیم به جایی نمی‌رسیم اما ما در برجام منتظر ماندیم تا این برای همه اثبات شود و دیدیم که فرمایشات مقام معظم رهبری جلوتر از زمان است و آمریکا همان خوی بدعهدی را دارد.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما نباید با آزمون و خطا حرکت کنیم و باید بدانیم وقتی این مسیر را طی کردیم، قرار است به چه چیزی برسیم. برخی اشخاص فضا را طوری طراحی می‌کنند که ما به ناچار باید آن را انجام دهیم، مثلا اگر در برجام به دولت اجازه مذاکره داده نمی‌شد، امروز خیلی از افراد این را مطرح می‌کردند که اگر اجازه مذاکره داده بودید دارایی‌هایمان بلوکه نبود، تحریم‌ها نبود و دیگر حرف‌هایی که گاهی از آنها می‌زنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دولت یازدهم اسیر این بهانه‌جویی‌ها نشده است، بیان کرد: خوشبختانه مجلس دهم آگاه است و تلاش نمایندگان جلوگیری از درگیری درباره موضوعات مختل کننده روند توسعه کشور است و با توجه به شرایط حاکم در کشور، مجلس با دولت با روشنی برخورد کرد.

گلمرادی با بیان اینکه باید ظرفیت‌ها به سود مردم آزادسازی شود، افزود: دولت نباید شرایط کشور را طوری رقم بزند که همه انرژی کشور در مسیری قرار گیرد که تناسبی با توسعه نداشته باشد. دولت باید با پرهیز از سیاسی کاری و مسائل حاشیه‌ای به دنبال حل مشکلات باشد و مجلس هم باید تا زمانی که دولت در مسیر درست گام بر می‌دارد، کمک کند.

وی اظهار داشت: دولت و مجلس باید طوری بهره گیری کنند که خروجی فعالیت‌ها به سود مردم تمام شود؛ حتی اگر دولت در مسیر افکار ما نباشد، باید موانع را برداشت تا ملت بتوانند بدون دغدغه به خواسته‌های واقعی خود برسند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رهیاب، تاریخ انتشار: 20آبان1395، کدخبر: 119780: www.rahyabnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین