پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۷۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
تحقیقاتی قبلا توسط محققان آلمانی به انجام رسید، فواید بالقوه ویتامین A را نشان داده است و اینک دانشمندان نحوه عملکرد این روش را برای ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده بینی توسط ویروس‌ها بررسی می‌کند.
شعار سال: تحقیقاتی قبلا توسط محققان آلمانی به انجام رسید، فواید بالقوه ویتامین A را نشان داده است و اینک دانشمندان نحوه عملکرد این روش را برای ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده بینی توسط ویروس‌ها بررسی می‌کند.


محققان دانشگاه آنجلیای شرقی و بیمارستان دانشگاه جیمز پاژه در حال راه‌اندازی پروژه جدیدی هستند تا ببینند آیا ویتامین A می‌تواند به افراد در بهبود حس بویایی پس از عفونت‌های ویروسی از جمله کرونا کمک کند یا خیر.

از دست دادن حس بویایی یکی از علائم شایع بیماری کرونا است، اما حتی قبل از کرونا بسیاری از ویروس‌ها باعث از بین رفتن و تحلیل حس بویایی شده بودند و در حالی که اکثر مردم به طور طبیعی حس بویایی خود را طی چند هفته به دست می‌آوردند، اینک به دلیل ابتلا به کرونا تعداد زیادی از افراد حس بویایی خود را برای طولانی‌مدت از دست داده‌اند.

تحقیقات قبلی که توسط محققان آلمانی به انجام رسید، فواید بالقوه ویتامین A را نشان داده است و حالا دانشمندان نحوه عملکرد این روش را برای ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده بینی بررسی می‌کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۱۳ مهر۱۴۰۰، کد خبر: borna.news/news-۱۲۴۲۳۳۷
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین