پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۶۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
امیر تنها در توئیتی در خصوص شایعات بکار گیری دکتر شاهد فدائی فرد (گویا داماد وزیر) با اسم مستعار در دفتر وزارتی در نقش مشاور پرسیده است. ورای تائید یا تکذیب خبر، منتظر روشنگری دکتر عبدالهی درباره صحت یا عدم صحت خبر هستیم.
شعار سال: سوال یک فعال رسانه‌ای از وزیر بهداشت
‏آقای ‎عین‌اللهی، وزیر محترم بهداشت.
اینکه دامادتون رو با اسم مستعار به عنوان مشاور وزیر به کار گرفتین درست است؟ /تلخند

شایعات انتصاب داماد وزیر بهداشت با نام مستعار

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خبر ۲۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
0
0
وزیری که خودش و بچه هاش سهمیه بگیرن و پزشک بشن مشکلی نیست جطور داماداش از سهمیه پدرزن استفاده کردند ایا بیمارستان خصوصی وسط پایتخت و نرفتن به مناطق محروم در جایی که این همه نیاز به پزشک هست بسشون نبود با اسم مستعار هم در چند جا کار میکنن خدا آه پزشکان بیکار رو ازشون بگیره نابود بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
0
اگر از مسأله ای اطلاع دقیق داشتیم ، می‌توانیم نظر بدهیم و در مطبوعات و ........جار بزنیم.
آیا شما از داماد دکتر عین اللهی که به زعم خود با نام مستعار در وزارت خانه انتصابات را انجام می‌دهد ، اطلاع دقیقی دارید که چنین تهمت و بهتان بزرگی را می‌زنید!!!!
این قضاوت ها و تحلیل های نادرست تا کجا و کی ادامه دارد؟!!!!
مدیر پایگاه

سلام و عرض ادب


لطفا این سوالات را از روابط عمومی فشل وزارتخانه بپرسید. روابط عمومی که توان ارتباط با رسانه را ندارد و قادر به تعامل موثر منجر به احیای حقوق ذی نفعان و ذی مدخلان و شفاف سازی موضوعات و جهت دهی منجر به آگاه سازی، حساس سازی نیست.


خبر منتشر شده شکل پرسشی دارد و به دنبال پاسخ است. چه کسی به ما پاسخ داد؟ حال سوال ما از شما خواننده منصف و موقر( بر اساس الگوریتم نوشتاری و هرمنوتیک منظومه فکری منجر به نگارش کامنت) این است که چرا روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان به این خبر و صدها خبری که پایگاه تحلیلی خبری شعار سال منتشر کرده و می کند ، پاسخگو نیست. چرا تعامل موثر بین طرفین برقرار نمی باشد؟ 


در زمان مدیرکلی و سلطنت آل کیانوش بر روابط عمومی (دولت قبل) ، بنده خدا آنقدر فرو رفته در توهم قدرت و دانایی بوده که اسباب خنده رسانه ها و بخش زیادی از همکاران ما در پایگاه تحلیلی خبری شعار سال را فراهم نموده بود. کسی که جرات قطع کردن گستاخانه تلفن روی خبرنگار را داشته باشد باید تاوان تاریخی پس بدهد(قابل توجه دکتر کیانوش که حالا حالاها میهمان ما با نقد عملکرد و انتصابات آتی ، خواهند بود).


در خصوص مدیرکل جدید ، ما سر و ریش حضور عملیاتی ایشان را ندیده ایم. اگر فکر می کنید در حق اشخاص یا وزارت بهداشت و درمان ، اجحافی صورت گرفته ،آمادگی داریم جلسه ای مشترک با مدیر کل روابط عمومی یا مدیرکل دفتر وزیر و یا یکی از معاونین وزیر برگزار کنیم. 


هماهنگی با شما یا هر فرد دلسوزی که به توسعه ملی متعهد است

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین