پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۰۸۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
دکتر «تامر ترک» یک پروفسور جراح قلب و عروق در شهر بورسا ترکیه با ۲۹ سال سابقه طبابت به اتهام درخواست ۱۵ هزار لیر (حدود ۴۵ میلیون تومان) از یک بیمار پیش از عمل جراحی، دستگیر شد. تیم‌های شعبه مبارزه با قاچاق کالا و جرایم سازمان‌یافته پلیس بورسا، پس از انجام تحقیقات و پیگیری حساب بانکی دکتر، او را بازداشت کردند.
شعار سال: به گزارش DHA یک پروفسور جراح قلب و عروق در شهر بورسا به اتهام درخواست ۱۵ هزار لیر از یک بیمار پیش از عمل جراحی دستگیر شد.

تحقیقات انجام شده توسط دفتر دادستان عمومی بورسا علیه دکتر «تامر ترک» تکمیل شده است. دادستان با طرح شکایت در دادگاه کیفری به اتهام «اخاذی» خواستار مجازات سنگین تا ۱۰ سال برای پزشک متخلف شده است.

تحقیقات دادستان پس از طرح شکایت بستگان بیمار مبنی بر درخواست پزشک برای واریز ۱۵ هزار لیر (حدود ۴۵ میلیون تومان) به حساب شخصی دکتر پیش از انجام عمل جراحی صورت گرفت.

تیم‌های شعبه مبارزه با قاچاق کالا و جرایم سازمان‌یافته پلیس بورسا، پس از انجام تحقیقات و پیگیری حساب بانکی دکتر، او را بازداشت کردند، هرچند آقای ترک اتهامات را به‌کلی رد می‌کند.

او که ۲۹ سال سابقه طبابت دارد می‌گوید هیچ گاه در طول حرفه خود حتی یک لیر هم پول خارج از ضابطه بیمارستان از بیماران خود دریافت نکرده است.

با این وجود دادستانی معتقد است ادله برای اثبات درخواست این پزشک به اندازه کافی وجود دارد و به همین دلیل قاضی دستور افشای نام و تصویر او را صادر کرده است.

آقای ترک تا زمان برگزاری دادگاه در زندان خواهد بود.
 
بازداشت پزشک ترکیه‌ای برای درخواست رشوه ۱۵ هزار لیری

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی از جمله
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین