پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۶۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
نمایشگاه پاییزی تولیدات خانگی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری و بسیج سازندگی استان قم در مجموعه تاریخی گنبد سبز آغاز به کار کرد.
شعار سال: مراسم آغاز به کار نمایشگاه پاییزی تولیدات خانگی عصر امروز با حضور حجت الاسلام طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و جمعی از مدیران و کارشناسان مدیریت اشتغال سازمان بسیج سازندگی استان قم در مجموعه تاریخی گنبد سبز برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی هنری شهرداری و سازمان بسیج سازندگی استان قم در مجموعه تاریخی گنبد سبز میزبان جمعی از فعالان اشتغال خانگی هستند، اظهار کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از گذشته حمایت از مشاغل خانگی را در دستور کار داشته و پیش از کرونا نمایشگاه های مختلفی همچون سفره ایرانی و جشنواره انار را برگزار کرده است.

وی ادامه داد: با فضای جدید کشور که اغلب شهرها وضعیت آبی کرونایی را شاهد هستند ما نیز در قم برای کمک به کسب و کارهای خانگی برگزاری نمایشگاه ها را در دستور کار قرار دادیم که نمایشگاه صنایع دستی در ایام روز قم در مجموعه گنبد سبز برگزار شد.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم با اشاره به همکاری این سازمان با سازمان بسیج سازندگی استان قم در برپایی نمایشگاه پاییزی تولیدات خانگی، گفت: این نمایشگاه با هدف عرضه تولیدات خانگی به همشهریان برپا شده و محصولات مختلفی از جمله پوشاک، خشکبار، صنایع دستی و مجموعه ای از محصولات مورد نیاز خانواده ها با کیفیت و قیمت مناسب به همشهریان ارائه می شود.

گفتنی است این نمایشگاه از 18 الی 25 آذرماه از ساعت 9 الی 19 در مجموعه تاریخی گنبد سبز واقع در مجموعه تاریخی گنبد سبز میزبان همشهریان قمی است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت قم نا، تاریخ انتشار:۲۰ آذر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۰۵۵۳۱، www.qomna.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین