پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۰۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
رئیس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: تا پایان امسال ۹۰ میلیون تومان کتاب از ناشران خوزستانی خریداری می کنیم.
شعارسال: مرتضی جمشیدی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه اظهار کرد: امسال یک اتفاق خوبی که در حوزه نشر افتاد بحث تفویض اختیار صدور مجوز چاپ کتاب به استان خوزستان است.

وی اضافه کرد: تا پایان امسال ۹۰ میلیون تومان کتاب از ناشران خوزستانی خریداری می کنیم.

رئیس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: برخی از نشریات تخصصی را نباید شرکت کانون تبلیغاتی چاپ کنند و تذکرات لازم را صادر کرده ایم.

قاضی دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان نیز در ادامه عنوان کرد: ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی شناخته شده و شورای فرهنگ عمومی در استان ها بزرگترین شورا است. رئیس این شورا آیت الله موسوی جزایری جزایری، نایب رئیس هم استاندار و ما نیز دبیر آن هستیم.

وی گفت: از نشریات خواسته شده که در زمینه موضوعات تأثیرگذار فرهنگ عمومی فعال بوده و مطالبی را به چاپ برسانند

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری بهمنشیر، تاریخ انتشار: سه شنبه 4 آبان 1395، کدخبر: ۵۲۶۴۱، www.bahmanshir.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین