پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
استاندار قم گفت:در این سفر قرار است مصوبات سفر به عنوان مصوبات هیات دولت تلقی شود و به همین منظور لازم است تا نسبت به اخذ مجوزات و استفاده بهینه از این فرصت برنامه ریزی‌های لازم صورت بگیرد.
شعار سال: سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری استان قم اظهار داشت: برای آماده سازی و استفاده بهینه از سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به استان قم چندین جلسه در سطح استان و همچنین در تهران برگزار شده است و طی این جلسات اتفاقات مطلوبی به خصوص در مبحث مجوزات انجام شده‌است.

استاندار قم ادامه داد: در این سفر قرار است مصوبات سفر به عنوان مصوبات هیات دولت تلقی شود و به همین منظور لازم است تا نسبت به اخذ مجوزات و استفاده بهینه از این فرصت برنامه ریزی‌های لازم صورت بگیرد.

شاهچراغی اظهار داشت: در قالب این سفر به ازای هر شهرستان استان یکی از وزرا به عنوان نماینده دولت حضور خواهد داشت و تاکید وزرا در این جلسات به عنوان نماینده مستقیم دولت در تصویب یا اصرار بر اجرای مصوبات اثر زیادی دارد.

وی یادآور شد: مسائل مربوط به اشتغال، تولید، صنعت، مسکن و راه به عنوان اولویت‌های مهم استانی بیش از همیشه مورد توجه مدیران و دستگاه‌های متبوع باشد.

استاندار قم گفت: در این سفر تلاش شود تا مردم عادی بتوانند مشکلات و دغدغه‌های خود را با رییس جمهوری و تیم همراه در میان بگذارنند و صرفا از افراد موفق در حوزه‌های مختلف برای صحبت در حضور رییس جمهوری دعوت به عمل نیاید.

شاهچراغی افزود: بازدید‌های میدانی از محلات و بخش‌های استان یک امر مستمر و دامنه دار است و مدیران خود را برای پیگیری و حضور در این برنامه‌ها آماده کنند؛ در قالب این بازدید‌ها مشخص شده که بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های روی زمین مانده به راحتی و با پیگیری مسوولان قابل حل و بهره برداری است.

وی اظهار داشت: در بازدید‌های میدانی از محلات و بخش‌های مختلف، مسئولان از نصب متعدد بنر‌های خوش آمدگویی و آب پاشی معابر و اموری از این دست خودداری کنند.

استاندار قم ادامه داد: معطل گذاشتن کار مردم به بهانه قانونی که قابل پیگیری یا تغییر به وسیله نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد، پذیرفتنی نیست.

وی بیان کرد: ما معتقدیم اصحاب رسانه و خبرنگاران می‌توانند معجزه کنند، رسانه‌ها از مشکلات و کاستی با حفظ حرمت مسئولان اقدام به تهیه فیلم و گزارش نمایند.

وی اظهار داشت: اموال و املاک بلااستفاده نهاد‌های عمومی طبق قانون مصوب دولت و مجلس پس گرفته خواهد شد و مجموعه مدیریت استان هیچ ملاحظه‌ای در فروش این اموال نخواهد داشت. ما بر حل و استفاده بهینه از زمین و اموال مازاد ادارات اصرار داریم.

شاهچراغی افزود: هم اکنون ۸۳ هزار نفر از مردم استان در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند و باید تامین زیرساخت‌های اراضی در نظر گرفته شده برای ساخت مسکن در اسرع وقت تکمیل شود.

استاندار قم عنوان کرد: برای توسعه و رشد شهرستان‌های تازه تاسیس استان علاوه بر توان و بودجه‌های ملی لازم است تا از ظرفیت‌های موجود بومی نیز استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شناسایی چندین مورد ابتلا به ویروس اومیکرون، بیان کرد: با توجه به شیوع این سویه از بیماری کرونا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم است تا کنترل هوشمند بیش از پیش اجرایی شود.

استاندار قم با اشاره به مشکلات حوزه انرژی و ضرورت استفاده بهینه از آب، برق و گاز گفت: دستگاه‌های اجرایی صرفه جویی در منابع را از دستگاه‌های خود شروع کنند تا مردم نیز برای استفاده بهینه تشویق شوند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دور شهر قم، تاریخ انتشار: ۳دی ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۳۹۰ doreshahreqom.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین