پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۷۲۰
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
مسوول امور فرهنگی سازمان اورژانس تهران گفت: هرگونه مزاحمت برای اورژانس حرام است.
شعار سال: حجت الاسلام و المسلمین میرزاده، کارشناس مذهبی و مسوول امور فرهنگی سازمان اورژانس تهران اظهار داشت: درباب تماس تلفنی با اورژانس دو موضوع مطرح است، نخست اینکه عده‌ای با مزاحمت تلفنی با هدف شوخی و مزاح با شماره ۱۱۵ تماس می‌گیرند که از نظر شرعی ایجاد مزاحمت برای اورژانس و اشغال کردن خطوط حق الناس بوده و حرام است.

وی گفت: شاید یک نفر در همان لحظه و همان زمان نیاز مبرم به خدمات درمانی داشته باشد و آن شخص فوت کند، همچنان آزار و اذیت همکاران اورژانس نیز حرام است.

این کارشناس مذهبی افزود: همچنین برخی با همکاران ما تماس میگیرند و جوری علائم را اعلام می‌کنند که طبق پروتکل‌ها اورژانس آمبولانس اعزام می‌کند، اما زمانی که نیرو‌های اورژانس به آدرس مورد نظر می‌رسند می‌بینند که وی نیاز به اورژانس نداشته است. با توجه به اینکه تعداد ماموریت‌ها زیاد است و ما کمبود نیرو داریم و وی به دروغ علائم را اعلام کرده است نیز این امر حرام است به دلیل اینکه ممکن است فردی نیاز مبرمی خدمات اورژانس داشته باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار:۵دی ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۵۸۵۹۶۴ donya-e-eqtesad.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین