پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از مسئولان مربوطه در حوزه راه‌های استان می‌خواهم که از هم اکنون برای تکمیل ایمنی جاده هشتگرد-طالقان اقدام کنند که سال آینده با مشکلی مواجه نشویم.
شعار سال : «مجتبی عبداللهی» در جلسه کمیسیون ایمنی، حمل و نقل و سوانح رانندگی که روز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: در بهره‌برداری از پروژه‌ها بویژه در حوزه راهسازی اولین موضوعی که بسیار حائز اهمیت است ایمنی و حفظ جان مردم است.

وی ادامه داد: از مسئولان مربوطه در حوزه راه‌های استان می‌خواهم که از هم اکنون برای تکمیل ایمنی جاده هشتگرد-طالقان اقدام کنند که سال آینده با مشکلی مواجه نشویم و مردم بتوانند با خیال آسوده از این مسیر استفاده کنند.

عبداللهی گفت: به طور قطع جاده‌های کوهستانی به خصوص در ماه‌های سرد سال و بارندگی‌ها، مخاطرات خاص خود را دارند که باید برای این موضوع تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی افزود: ضرورت دارد که تیم‌های تخصصی در سراسر استان حضور یابند و مشکلات، نواقص و کمبودهای جاده‌های استان را احصا کنند و در این کمیسیون مطرح کنند.

استاندار البرز گفت: باید در چنین جلسه‌ای به بررسی مشکلات بپردازیم و برای اقدام در جهت بهبود جاده‌ها با اجماع نظرات مسئولان مربوطه اقدامات را آغاز کنیم چراکه با تصمیمات جزیره‌ای کار به درستی پیش نمی‌رود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از امید ایران ، تاریخ انتشار: ۱۲دی ۱۴۰۰، کد خبر: omidebanovan.ir/7543
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین