پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۷۰۳
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: با هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری و فدراسیون کوهنوردی بزودی تنها کوهنوردانی که دارای مجوز از فدراسیون باشند امکان حضور در ارتفاعات کوهستانی را خواهند داشت.

شعار سال: روابط عمومی فرمانداری کرج غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود: در جلسه بررسی نحوه مدیریت بحران فعالیت کوهنوردان در روستا‌های شهرستان کرج موضوع ضرورت داشتن مجوز فعالیت از سوی فدراسیون مطرح شد و با توجه به شرایط خاص منطقه به ویژه جاده چالوس و بخش آسارا این مهم در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: ثبت اطلاعات از ورود افراد به کوهستان‌های شهرستان کرج فرایند امداد رسانی در مدیریت بحران‌های احتمالی و غیر قابل پیش بینی ضروری است.

قاسم پور اشاره کرد: با کمک مدیریت بحران فرمانداری فرم‌های مخصوصی تهیه و در بین باشگاه‌ها و دهیاران هر روستا توزیع می‌شود و افراد بعد از دریافت معرفی نامه باشگاه از فدراسیون امکان ورود به کوهستان را خواهند داشت.

وی گفت: تمام گروه‌های غیر مجاز و ثبت نشده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

فرماندار کرج افزود: همچنین مقرر شده با برگزاری دوره‌های امداد کوهستان، شورا‌های اسلامی و دهیاران افراد داوطلب را معرفی تا بصورت رایگان از این کلاس‌ها استفاده و مدرک معتبر نیز دریافت خواهند کرد.

جلسات مدیریت بحران در کوهستان‌های شهرستان کرج هر ۱۵ روز برگزار می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۶۰۵۰۱۴، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین