پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۸۹۲
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
در بیانیه اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی، حذف مصوبه کمیسیون تلفیق ۱۴۰۱ و ادامه معافیت دانشگاه‌های علوم پزشکی از حسابرسی عمومی درخواست شده است.

شعار سال:در بیانیه اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور آمده است: به استناد ماده یک احکام دائمی کشور مبنی بر اداره دانشگاه های علوم پزشکی بصورت هیات امنائی تقاضا می شود مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 مبنی بر شمول دانشگاه های علوم پزشکی بر قوانین محاسبات عمومی کشور حذف شود.
 
در این بیانیه همچنین آمده است: با توجه به ضرورت اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر افزایش ظرفیت پزشکی عمومی، برای حفظ کیفیت آموزش پزشکی نیاز به تامین اعتبارات لازم و توسعه زیر ساخت‌ها و فضاهای آموزشی در قالب ردیف بودجه‌ای مستقل است.
 
بر اساس این بیانیه، اجرای قانون عدالت آموزشی در بومی گزینی که مصوب مجلس شورای اسلامی است از وظایف دانشگاه های علوم پزشکی کشور است و می تواند به عدالت در توزیع عادلانه نیروی انسانی در مناطق کم برخوردار کمک کند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی فانا  ، تاریخ انتشار: 24 بهمن1400، کدخبر:40886 ، www.phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین