پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۳۲۵
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
با گذشت بیش از ۶ ماه از فعالیت دوره ششم شورای اسلامی، تاکنون سه نفر توسط اعضای شورای شهر لنده به عنوان شهردار و سرپرست شهردار انتخاب و معرفی شدند، همچنان این شهر در بلاتکلیفی و سردرگمی به سرمی برد.
شعار سال: با گذشت بیش از ۶ ماه از فعالیت دوره ششم شورای اسلامی، تاکنون سه نفر توسط اعضای شورای شهر لنده به عنوان شهردار و سرپرست شهردار انتخاب و معرفی شدند، همچنان این شهر در بلاتکلیفی و سردرگمی به سرمی برد.

در حالی که پس از کش قوس‌های فراوان گزینه دوم شورای شهر لنده معرفی و از سوی شورای حل اختلاف استان صلاحیت لازم را کسب نکرده بود شورای شهر لنده برابر ابلاغیه دفتر مدیرکل امورشهری استانداری به شورای شهر مبنی بر معرفی گزینه جدید یعنی نفر سوم که صفا فضیلت خواه از فرهنگیان شهرستان لنده بود با ۴ رای شورای شهرلنده معرفی شد.

پس از طی مراحل اداری و تشکیل جلسه شورای حل اختلاف استان متاسفانه گزینه سوم شورای شهرلنده برای تصدی شهرداری لنده نیز رد صلاحیت شد و پس از گذشت ۶ ماه دوباره این شهربدون شهردار و با سرپرست باید کار خویش را تا معرفی گزینه جدید سپری کند.

امروز نیز امام جمعه شهرستان لنده در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با ابراز گلایه مندی شدید از شورای شهر خواستار معرفی فردی فراغ از مسائل سیاسی، قومی و قبیله‌ای و فردی متعهد و متخصص در امور شهری شد.

حال باید همچنان منتظر ماند تا ببینیم گزینه جدید شورای شهرلنده چه کسی خواهد بود و آیا این گزینه نیز از سوی شورای حل اختلاف و مراجع ذیصلاح مورد تائید قرار میگیرد یا نه.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۹۸۳۰۷، sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین