پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۲۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
گرد و غبار را می‌توانیم بعنوان یک رویداد ببینیم یا یک مسئله. اگر از نگاه رویدادی بیرون بیاییم باید پرسید که چه کاری برای کاهش آن در خوزستان کردیم. خوزستانی که زمانی سد راه دشمن بود. خوزستانی که بخش زیادی از بودجه کشور از چاه‌های نفت و گازش بدست می‌اید. خوزستانی که بر خاک حاصل خیزش می‌توان قسم خورد. آیا هنوز از گلایه مردم خوزستان بخاطر کم توجهی مان به آب، خاک و هوایش، باید دلخور باشیم؟

شعار سال: با وقوع پدیده گرد و غبار در برخی شهرهای خوزستان از صبح جمعه میزان آلودگی هوا در خرمشهر به ۵۴ برابر حد مجاز و در آبادان و شادگان به ۴۷ برابر حد مجاز رسید.حد مجاز غبار در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است.
 
اداره کل هواشناسی خوزستان منشاء این گرد و غبار را کشور عراق اعلام کرده و با صدور اطلاعیه سطح نارنجی گفته است این توده ابتدا بر مناطق نیمه غربی و سپس سایر مناطق استان از اواسط روز جمعه تا اوایل روز شنبه سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا  خواهد شد.خوزستان از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند نیز با گرد و غبار درگیر بود.


 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا ، تاریخ انتشار:13 اسفند 1400، کدخبر:84670403 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
0
0
چه عنوان جالب و پر معنایی انتخاب کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
0
0
ناراحت کننده هست چطور این بنده خداها زندگی میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین