پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
واقعا برای مجلس و شان عظیمش متاسفیم که چنین نمایندگانی را در خود جای داده است؟ واقعا برای شورای نگهبان متاسفیم که چنین افرادی را تائید صلاحیت کرده است؟ واقعا برای خودمان متاسفیم که چنین نمایندگانی داریم؟ تو که باشی که چوب بلند کنی آقای حسین جلالی نماینده محترم مردم رفسنجان و انار؟ برای طرح صیانت یا برای تشریح وظایف نمایندگی (که قاعدتا از مای خبرنگار باید بیشتر بدانی) شما را به مناظره تلویزیونی (با پخش زنده) یا مناظره در دانشگاه دعوت می‌کنیم تا دستت بیاید که اولا تندروی نکنی، ثانیا مردم با عمق دانش شما بیشتر آشنا شوند. تا دیر نشده از مردم عذرخواهی کن. وظیفه نمایندگی یک چیز است، رعایت حریم‌ها و عفت و ادب، چیز دیگر. ما بعنوان گروه رسانه‌ای شعار سال، بر طرح صیانت انتقادات بنیادین داریم، اما نه مخالف نظام هستیم، نه دشمن. احتمالا به اندازه ده‌ها و صد‌ها برابر شما هم خادم این مملکت بوده و خواهیم بود و افتخار هم می‌کنیم. یعنی چه که ما چوب برداشته‌ایم و یک عده حساب کار خود را کرده‌اند! رسما و با قید فوریت عذرخواهی کنید. نکته جالب‌تر اینکه، هنوز افکار عمومی، خاطره توهین فرماندار این شهر به یک خبرنگار و عزلش را فراموش نکرده اند؟ در مدیریت اداری- سیاسی رفسنجان چه می‌گذرد؟
شعار سال: پس از اظهارات توهین آمیز ویس کرمی از نمایندگان مدافع طرح صیانت این بار نوبت به حسین جلالی نماینده محترم رفسنجان و انار رسید تا به منتقدان طرح صیانت و شهروندان، توهین کند. ایشان بیان داشته اند که، اینکه آنقدر می‌ترسیم از اینکه جو حاکم رسانه‌ای به ما توهین کنند، معنی اش این است که چرا ما هزینه بدهیم؛ مجلس می‌گوید که چرا ما هزینه دهیم؛ این مسئله را از دسترس{دستور} خارج کنیم؛ دولت و قوه قضائیه هزینه دهد.

کار بر زمین نخواهد ماند؛ همچنین ان شاالله این مجلس نخواهد گذاشت که این موضوع دوباره رأی گیری شود. محکم در این زمینه ایستاده ام و باور دارم و از هیچ جو رسانه‌ای و تهدید نمی‌ترسم، ما چوب برداشته‌ایم و یک عده حساب کار خود را کرده‌اند!

خدمت این برادر بزرگوار عرض می‌شود که مکانیزم قانونگذاری و نظارت مجلس، ایرادات بنیادین داشته و دارد. کمترین مسئله ضعف شدید سیاستگذاری و کم توجهی به نگاه مشورتی صاحبان علم و تخصص است که بحث آن، زمانی مستقل را می‌طلبد.

ثانیا، شما با رای مردم وارد مجلس شدید، احترامتان واجب، اما گویا امر بر شما مشتبه گردیده است. از توانایی خودتان چه می‌دانید آقای حسین آقا جلالی! برای اینکه دستت بیاید توانت چقدر است. در خصوص طرح صیانت شما را به مناظره تلویزیونی با پخش زنده دعوت می‌کنیم. شما را به مناظره در دانشگاه دعوت می‌کنیم. چند خاصیت ویژه دارد.

اولا بر دانشت اضافه خواهد شد. ثانیا وزنت دست خودت می‌آید که چقدر عمق دانشی و بینشی داری و ثانیا می‌آموزی که ادب مرد به ز دولت اوست. شما که باشید که چوب بلند کنید و حساب کار عده‌ای دیگر دست شان بیاید؟ تعریف حقوق اساسی و حقوق عمومی را می‌دانی نماینده عزیز؟ اصلا متوجه شدی که چه گفتی؟ اگر این عبارت نقل شده از شما درست باشد، توصیه می‌کنیم با قید فوریت از مردم عذرخواهی کنید. اگر روایت بیان شده از جانب شما، نادرست باشد، ما پوزش می‌طلبیم و تقاضای حلالیت می‌کنیم. منتظر دریافت توضیحات هستیم.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین