پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
اخیرا رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در پاسخ به اعتراض پزشکان به شرایط سخت کاری گفته بود هر دکتری که ناراضی هست می‌تواند از این کشور برود. گفته می‌شود این اظهارات نیز یکی از دلایل اصلی اعتراضات گستردۀ پزشکان و دست از کار کشیدن آنان را تشکیل می‌دهد.

  شعار سال:پزشکان عضو اتحادیه پزشکان ترکیه در اعتراض به اظهارات رییس جمهور این کشور دست از کار کشیدند.
 
امروز در ترکیه ۱۴ مارچ عید اطباء می‌باشد. اتحادیه پزشکان ترکیه و همچنین فدراسیون انجمن اطباء ترکیه طی اطلاعیه‌ای اعلام کردند در اعتراض به کمبود دستمزدها، عدم اتخاذ تدابیر در برابر خشونت علیه پرسنل بهداشتی و عدم توجه به خواسته‌های ضروری این قشر جامعه طی امروز و فردا دست از کار خواهند کشید.
 
در این راستا گروهی از اعضاء اتحادیه پزشکان ترکیه که قصد اجتماع در میدان تقسیم استانبول و قرائت بیانیه داشتند با ممانعت نیرو‌های پلیس مواجه شدند و درگیر‌هایی نیز میان آنان به وقوع پیوست.

گفتنی است اخیرا رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در پاسخ به اعتراض پزشکان به شرایط سخت کاری گفته بود هر دکتری که ناراضی هست می‌تواند از این کشور برود. گفته می‌شود این اظهارات نیز یکی از دلایل اصلی اعتراضات گستردۀ پزشکان و دست از کار کشیدن آنان را تشکیل می‌دهد.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری آفتاب ، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1400، کدخبر: ، www.aftabnews.ir،759958

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
0
0
فکر کنم این جمله رو از ایرانیا یاد گرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین