پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۸۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
پیرو نقد حسین شریعتمداری کیهان از عبداللهیان در خصوص موضوع سپاه و رفع تحریم‌های ان در برجام، مصطفی فقیهی (انتخاب)، مسئله را به بازی «حسین شریعتمداری» و طیف «سعید جلیلی» برای برکناری «امیر عبداللهیان» و وزیر شدن «علی باقری» مرتبط نموده و بیان داشته است که پس از مذاکرات چندهفته‌ایِ باقری در وین، حالا دیگر «مسئله رزومه ناچیزِ» او برای تکیه بر صندلی وزارت خارجه، تاحدودی مرتفع شده است!
شعار سال: مصطفی فقیهی نوشت:
تلاش هماهنگ⁧ «برادر حسین» ⁩ و طیف سعید جلیلی⁩ برای فشار به «رییسی»، در راستای تضعیف و برکناری ⁧ امیر عبداللهیان⁩ و نهایتاً «انتصاب ⁧علی باقری⁩ بعنوان وزیر خارجه»، وارد فاز تازه‌ای شده است.

پس از مذاکرات چندهفته‌ایِ باقری در وین، حالا دیگر «مسئله‌ی رزومه‌ی ناچیزِ» او برای تکیه بر صندلی وزارت خارجه، تاحدودی مرتفع شده است.

نقد شریعتمداری از عبداللهیان و طرح شائبه‌های جایگزینی

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از مجله اینترنتی خواندنی، تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۴۲۲۸۹۴، khaandaniha.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین