پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۵۰۱
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
پایگاه خبری میراث باشی، گزارشی از تخریب درخت‌های توسکا در جنگل رامیان را داده و در آن ادعا‌هایی در خصوص برخی از حاشیه‌های ایجاد شده و نظرات کارشناسی مسئله دار، مطرح شده است. ورای تائید یا تکذیب خبر و با توجه به اهمیت موضوع، درخواست رسیدگی و پاسخگویی فوری توسط سازمان جنگل‌ها و مراتع را داریم.
شعار سال: کارشناسان منابع طبیعی رای به قطع درختان صد ساله و ارزشمند توسکا دادن، چون می‌گویند این درختان مزاحم درختان فندوقِ پنج ساله در منطقه است!

درخت فندوقِ دست کاشت ارزشمندتر است یا درخت صدساله توسکا زیستمند واقعی جنگل هیرکانیست؟! نمی‌دانم برای نظر این کارشناسان بخندم یا بگریم؟! آیا شما این نظر کارشناس را عقلانی و منطقی می‌دانید؟!
گویا قرار است در جنگل سرگل رامیان (پاقلعه) مجوز اقامتگاه بوم‌گردی یا تفرجگاه بدهند! اما با کدوم توجیه منطقی و‌ محیط زیستی؟

متاسفانه باز هم در جنگل‌های رامیان، شاهد قطع درختان ارزشمند هستیم، که مجوز قطع انها، توسط منابع طبیعی صادر شده است؟ چه دلیل منطقی برای صدور قطع این درختان دارید؟ چرا باید به این راحتی، شاهد قطع این زیستمندان ارزشمند هیرکانی بود؟

چرا باید در جایی که ۲۵ سال پیش توسط اداره منابع طبیعی تبدیل به جنگل شده، امروز شاهد اقدام فردی و احداث جاده و تصاحب چشمه منطقه باشیم.

چشمه‌ها حق مسلم و آبشخور حیات‌وحش منطقه هستند، چرا منابع طبیعی رامیان تاکنون مانع دست درازی به منابع طبیعی نشده است؟
تعداد بازدید : 26
مهدی الهی

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی میراث باشی
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین