پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۲۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
صبح امروز (یکشنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱)، یک قلاده پلنگ سرگردان در خیابان‌های قائم شهر دیده شد. نگاهی به ویدئو‌های تهیه شده نشان دهنده اوج هیجان، ترس و نادانی مردم در رفتار با حیوان وحشی و حفاظت از خود است. در این بین باید پرسید که اسم کوچک آقای سلاجقه برای مخاطب قراردادن شان در خصوص آموزش شهروندی در مواجهه با حیات وحش، چیست؟
شعار سال: یک جستجوی ساده نشان می‌دهد که درباره همه چیز (بشکل سطحی یا عمقی)، آموزش شهروندی داریم، مگر برخورد با حیات وحش. پس طبیعی است که مردم و حتی کادر امدادی در مقابله با حیات وحش دچار هیجان شده، دست و پای خود را گم نموده و رفتار‌های پر خطر از خود نشان دهند. رفتار‌هایی که می‌تواند منجر به صدمه دیدن خودشان و یا حیوان قرار گرفته در موقعیت شود.
یک پلنگ و این همه هیجان و نادانی!
خبر رسید که یک قلاده پلنگ بالغ و سرگردان صبح امروز برخی خیابان‌های قائم‌شهر را جولانگاه خود کرده بود. نگاهی به ویدئو‌های تهیه شده نشان دهنده اوج هیجان، ترس و نادانی مردم در رفتار با حیوان وحشی و حفاظت از خود است.
تعداد بازدید : 28

لطفا با دیدن این نقد هم چند سرفصل را ردیف نکرده و به اسم آموزش شهروندی وارد قرارداد با موسسات بی نام و نشان نکنید. اول مطالعه تطبیقی از تجارب سایر کشور‌ها کنید. سپس آمایش استانی انجام داده و واولویت و احتمال وفوع در استان‌ها را استخراج کنید. سوم، از سازمان‌های مردم نهاد کمک بگیرید و در انتها، موضوع را رسانه‌ای کنید.

منتظریم آقای دکتر سلاجقه

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
اولین چیزی که به ذهنمون میرسه فراره.همه چی یادمون میره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین