پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۳۱۳
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد در توئیتی انتقادی نسبت به عملکرد دولت رئیسی بیان داشت که دولت سیزدهم، ضعیف‌ترین دولت پس از مشروطه است که بزودی در باتلاق بی عقلی و بیسوادی و نمایش‌های خود ساخته اش، غرق خواهد شد. عباراتی که احتمالا نیازمند تحلیل واژه‌ها و علل رخداد هستند.
شعار سال: داوری مدعی شده است که دولت سیزدهم، ضعیف‌ترین دولت پس از مشروطه است که بزودی در باتلاق بی عقلی و بیسوادی و نمایش‌های خود ساخته اش، غرق خواهد شد.

هرمنوتیک این عبارت و تحلیل واژگان جمله منعکس شده در تطبیق با شرایط و خصوصیات گوینده، می‌تواند بیانگری واقعیاتی چند باشد:
دولت رئیسی در بحث انتصابات و اتاق فکر برای جهت دهی برنامه‌ها دارای ضعف‌های مشهود است که قابل انکار نیست.

تداوم ضعف در انتصابات و برنامه‌های کلان و محوری، می‌تواند دولت را بتدریج تضعیف نموده و به حاشیه عملکردی و ضعف مشهود در انجام وظایف بکشاند.
انتقادات تند عبدالرضا داوری به دولت رئیسی!
دولت برای ممانعت یا کاهش سرعت حاشیه روی‌های عملکرد، روی به سمت برنامه‌های نمایشی و تشدید ویترین چینی می‌آورد.

دولت بدلیل ناتوانی در ایفای وظایف، جایگاه و پایگاه قوی مردمی را از دست داده و این شرایط، دو واکنش و پیامد رها سازی و ناامید شدگی مردم از دولت و دلسردی از نظام را سبب می‌شود.

دولت رئیسی ممکن است دولتی تک مرحله‌ای باشد.
در طول تاریخ تشکیل دولت در ایران، به حد و میزان فعلی، شاهد ضعف در ارکان ناپیدا و اصلی هدایت دولت نبوده ایم (ظاهر برنامه‌ای و ضعف عملکردی در غالب دولت‌ها وجود داشت)، لذا تعبیر به ضعیف‌ترین دولت بعد از مشروطه شده است.

اینکه به چه میزان می‌توان به بیانات آقای داوری اتکا نمود و آن را از یک سلیقه گرایی و تحلیل شخصی مجزا دانست، برعهده اتاق‌های فکر.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پرطرفدارترین