پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۰۶۹
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با طرح توسعه کارخانه سیمان مارگون، احداث کارخانه جدید دیگر و ایجاد شرکت ترابری سنگین این کارخانه موافقت می‌کنیم و سرمایه‌گذار مورد حمایت جدی قرار می‌گیرد.
شعار سال: سیدعلی احمدزاده در کارگروه اقتصادی استان با حضور مالک کارخانه سیمان مارگون و متقاضی فاز جدید این کارخانه، افزود: همه شرایط برای ایجاد کارخانه جدید و توسعه این کارخانه فراهم می‌شود.

وی دستور لازم برای رفع مشکلات و تامین آب که یکی از مشکلات کارخانه سیمان مارگون بود را صادر کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد: شرایط لازم را برای احداث کارخانه جدید و یا خط دوم تولید سیمان مارگون و ایجاد مجتمع ترابری سنگین که متقاضی سرمایه گذاری این طرح بزرگ در استان است را فراهم کنند.

احمدزاده به رفع مشکلات احتمالی معارض و تامین معدن سیلیس و گچ برای این کارخانه در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: آب منطقه‌ای، شهرک‌های صنعتی، منابع طبیعی، محیط زیست و صنعت معدن و تجارت، برق و گاز از طرح‌ها و برنامه‌های این سرمایه‌گذار حمایت کنند.

وی بر تامین امنیت کامل برای سرمایه‌گذار کارخانه سیمان مارگون تاکید و خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌های بزرگ و اساسی این کارخانه راه‌اندازی شرکت حمل و نقل و خرید ناوگان جدید توسط سرمایه‌گذار است که این مهم در ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان مارگون تاثیرگذار خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این کارخانه در حال حاضر ۱۸۶ نفر اشتغالزایی پایدار در منطقه ایجاد کرده و با راه اندازی کارخانه شماره ۲ و ایجاد مجتمع ترابری سنگین این تعداد اشتغال قطعا چند برابر می‌شود.

کارخانه سیمان مارگون با ظرفیت اسمی ۳ هزار و ۳۰۰ تن در حال فعالیت است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از می‌متالز، تاریخ انتشار:۹ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۶۰۶۶۰، felezatkhavarmianeh.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین