پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
پس از گذشت بیش از ۵ ماه از معرفی فرماندار شهرستان کهگیلویه به عنوان سرپرست، اما همچنان بدون فرماندار و توسط سرپرست اداره می‌شود و این امر زیبنده دپلت مردمی و انقلابی نیست.
شعار سال: پس از گذشت بیش از ۵ ماه از معرفی فرماندار شهرستان کهگیلویه به عنوان سرپرست، اما همچنان این شهرستان بدون فرماندار و توسط سرپرست اداره می‌شود.

۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی عبدالعزیز موسوی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه منصوب کرد و از آن تاریخ تاکنون این شهرستان با سرپرست اداره می‌شود.

بسیاری از مردم شهرستان از این روند گلایه‌مند هستند که چرا فرمانداری شهرستان کهگیلویه با سرپرستی به‌مدت بیش از ۵ ماه اداره می‌شود و آیا این تخلف و خلاف قانون نیست؟ آیا عدم انتصاب فرماندار بی‌توجهی به حق قانونی بیش از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت شهرستان نیست؟

علیرغم گذشت ماه‌ها از آغاز به کار دولت سیزدهم، و وجود تاخیر در معرفی فرمانداری شهرستان، اما همچنان با سرپرست اداره می‌شود وباید باز هم منتظر ماند و دید که آیا استاندار کهگیلویه وبویراحمد به عنوان عالی‌ترین مقام دولت در خصوص چرایی عدم انتصاب فرماندار کهگیلویه به افکار عمومی پاسخگو خواهد بود و یا همچون گذشته سکوت پیشه خواهد کرد.

با توجه به طولانی شدن روند انتخاب فرماندار کهگیلویه و بلاتکلیفی این کرسی مهم در شهرستانی که بار مشکلات آن روز به روز بیشتر می‌شود و نیازمند توجه ویژه مسئولان بالادستی است حال این سؤال پیش می‌آید به چه علت حکم فرماندار از سوی وزارت کشور تا این مدت زمان طول کشیده است و چرا تکلیف ماندن یا رفتن سرپرست مشخص نمی‌شود!

چرا باید فرمانداری شهرستان کهگیلویه با گذشت ۵ ماه همچنان با سرپرست اداره شود، از وزیر کشور و استاندار درخواست می‌شود هر چه سریعتر سکاندار فرمانداری این شهرستان تعیین تکلیف شود چرا که اداره فرمانداری کهگیلویه توسط سرپرست، زیبنده دولت مردمی و انقلابی نیست.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شبکه تحلیلی خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۰۵۹۵۳، www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین