پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۰۱۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
ای کاش با یک اپوزیسیون یا مخالف سروکار داشتیم و تکلیف برایمان مشخص بود. حداقل می‌دانستیم به نقاط ضعف ما اشاره می‌شود و باید جلو نقاط ضعف خودمان را بگیریم. درد داستان آنجاست که با وطن فروشی در لباس اپوزیسیون مواجه هستیم و مردم نمی‌دانند. ایرانی‌ها از نظر خلق و خو به گونه‌ای هستند که مسلما در هیچ شرایطی، وطن فروش را تحویل نمی‌گیرند و وظیفه رسانه‌ها هم نشان دادن چهره واقعی این وطن فروش مزدور است. ورای اینکه راست می‌گوید یا دروغ.
شعار سال: مسیح علی‌نژاد در بخش دیگری از صحبت‌هایش در ادعایی مضحک گفته است که «من پژواک صدای مردم ایران هستم»! کدام مردم؟ کدام ایران؟ با کدام عملکرد؟ با چه مشروعیت رفتاری و عملکردی؟

«آقای بلینکن! اگر هنوز صدای من را می‌شنوید می‌خواستم ازتون خواهش کنم به جمهوری اسلامی رحم نکنید.» این جمله‌ای است که مسیح علی‌نژاد مجری یکی از برنامه‌های صدای آمریکا در اجلاس کمیته یهودیان آمریکا بر زبان راند. جمله‌ای که واکنش‌های فراوانی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

علی‌نژاد در حالی این ادعای دروغین را مطرح می‌کند که عملکرد او در چند سال گذشته علیه مردم ایران بر کسی پوشیده نیست. او فروردین سال ۹۹ و پس از همه‌گیری کرونا در ایران و درحالی‌که وزیر امورخارجه وقت، لیستی از نیاز‌های دارویی و پزشکی ایران را برای مقابله با کرونا منتشر کرد و از دیگر کشور‌ها تقاضا کرده بود در یاری رساندن به مردم ایران شتاب کنند، در نشریه «نشنال اینترست» آمریکا نوشت: «شیوع ویروس کرونا در ایران نمی‌تواند دلیلی برای رفع تحریم‌ها علیه این کشور باشد.» علی‌نژاد از آمریکا خواسته بود در زمینه رفع تحریم‌ها اقدامی انجام ندهد تا تهران به سختی بتواند به دارو دسترسی داشته باشد.

درخواست‌های مقابله با ایران و تشدید تحریم علیه کشورمان و حتی تحریم ورزش ایران از دیگر اقدامات علی‌نژاد در سال‌های اخیر بوده است. باید گفت مسیح علی‌نژاد مدیر کمپین ضدایرانی تحریم ورزش ایران در سال‌های گذشته بوده است. با وجود اینکه این کمپین مخالفان جدی داشت که می‌گفتند این کمپین به معنای محروم کردن ورزشکاران ایران از مهم‌ترین فرصت‌های حرفه‌ای و محروم کردن مردم از شادی است، اما علی‌نژاد و دوستانش در بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها به کار خود مشغول بودند.

آیا فردی با این طرز فکر می‌تواند صدای مردم باشد؟ مصی علینژاد، نمی‌تواند چیزی جز یک وطن فروش مزدور، پول پرست دلال صفت ضد مردم با تفکراتی فاشیستی و احتمالا یک بیمار روحی- روانی و سرخورده نیازمند خود محور بینی و خود محبوب پندار در پوشش دفاع از حقوق مردم ایران باشد.
 
تعداد بازدید : 64
 
 
چرا می‌گوییم مصی پولی‌نژاد است؟
 
 
 
چرا می‌گوییم مصی پولی‌نژاد است؟
 
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
2
خیلی داغونه این دختره
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
1
1
این مو اسکاجی مسیح پولی نژاد فقط به فکر جیب خودشه جوون باید احمق باشه حرف اینو گوش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
1
فرچه
اسکاچ
ali daei
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
1
مصی جون اینقدار ..... میزنه نه ثورت برایش مونده نه ...... هردو را چروکانده . به امید جایزه نوبل .....رای مصی .
مدیر پایگاه

سلام 


خاک بر سر امثال تو کامنت زن مزدور پولکی و متاسفیم برای جماعتی که امثال شما را استخدام می کنند.


آخه بی هویت لاشی، چرا اسم علی دایی را خراب می کنی؟


تو که فرق صورت با ثورت را نمی دانی غلط می کنی خود را سرباز فضای مجازی تصور می کنی


امثال تو هستند که به یک بی ارزش مثل مصی علی نژاد بهانه و اجازه تهاجم داده و هویت می بخشند. مصی علی نژاد را باید با قاعده خودش نابود کرد ، نه با فحاشی دهان کنده ای امثال تو . 


گورت را گم کن و دیگه توی محیط های تخصصی مثل این پایگاه خبری، حضور پیدا نکن. اینجا جای جنگ و نیرد ترکیبی است نه جای لاشی بازی، جناب لات فضای مجازی.

عباس جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
0
1
باسلام خدمت دوستان
خاک بر سر پولی نژاد این کثافت از هیچ کاری دریغ نمی کنه تابتوند چاپلوسی کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین