پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۴۳۱
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
فرماندار اهواز با تایید خبر استعفای خود گفت: خرداد ماه استعفای اخوند را تقدیم استاندار کردم که وی بررسی این استعفا را به بعداز سفر حجدخود موکول کرد.
شعار سال: فرماندار اهواز با تایید خبر استعفای خود گفت: خرداد ماه استعفای خود را تقدیم استاندار کردم که وی بررسی این استعفا را به بعداز سفر حج خود موکول کرد.

مسعود فلاحی دلیل استعفای خود را سنگ اندازی عده‌ای در بیرون دولت ذکر کرد و گفت: متاسفانه عده‌ای نمیخواهند دولت سیزدهم موفق باشد.

وی گفت: این افراد به طور مستمر در امور و فعالیت‌های فرمانداری دخالت کرده و مانع پیشرفت کار‌ها می‌شدند.

وی گفت: متاسفانه مشکلات زیادی بر سر راه من به عنوان فرماندار اهواز ایجاد کردند و برخی تلاش داشتند تا زحمات و کار دولت را زیر سوال ببرند و حتی در عزل و نصب‌های فرمانداری هم دخالت می‌کردند.

فرماندار مستعفی اهواز افزود: همین افراد پس از انتصاب ۲ معاون و بخشدار مرکزی اهواز مانع فعالیت آن‌ها شدند.

وی گفت: استاندار خوزستان بعد از بازگشت و طرح مجدد استعفایم با این استعفا موافقت کرد.
 
مسعود فلاحی، فرماندار اهواز استعفا داد

فلاحی اظهار داشت: نهایتا آقای سعیدی نیا به عنوان فرماندار جدید اهواز از سوی استاندار مشخص شدند و فردا مراسم معارفه و تودیع برگزار می‌شود.

فرماندار اهواز ادامه اظهار داشت: از یکم مرداد ماه درخواست برگشت به محل خدمت سابق خود در سپاه را داده ام و باید به فعالیت قبلی خود برگردم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۶۸۶۹۲۴، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین