پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۳۸۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
پناهی، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در مراسم افتتاحیه بیست سومین نشست سالیانه‌ی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: جمهوری اسلامی در ۴۳ سال گذشته دستاورد‌های غرورآفرینی داشته؛ اما متاسفانه آنطور که باید نتوانسته عدالت را محقق کند و به منصه ظهور برساند. وی حلقه مفقوده تحقق عدالت را مسئله تحول در حکمرانی و حکمرانی با درایت و صداقت دانست. وی افزود: افزود: در بخش حکمرانی صادقانه باید فاصله بین حرف و عمل به صفر برسد تا اعتماد عمومی زنده و حفظ شود.

شعار سال: دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: جمهوری اسلامی در ۴۳ سال گذشته دستاورد‌های غرورآفرینی داشته؛ اما متاسفانه آنطور که باید نتوانسته عدالت را محقق کند و به منصه ظهور برساند.

 پناهی، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در مراسم افتتاحیه بیست سومین نشست سالیانه‌ی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بیست و سومین نشست سالیانه این اتحادیه با شعار حیات عدالت، حکمرانی با درایت و صداقت برگزار می‌شود. اهمیت نشست سالیانه زمانی مشخص می‌شود که با بازگشایی دانشگاه‌ها دانشجویان شرکت کننده در این نشست در مواجهه با التهابات و نبرد جریانات مختلف سیاسی، عقیدتی و گفتمان‌های فکری مختلف با ایجاد فضای گفتگو و به دور از هیجانات از دستاورد‌های نظام و جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

وی افزود: ما برای اینکه بتوانیم هر چه بهتر دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنیم برنامه‌های معرفتی، مهارتی و آموزشی مختلفی را با هدف رشد دانشجویان و آمادگی آن‌ها برای بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها در کمیسیون‌های پنچ گانه و در مدت زمان بیشتری برنامه ریزی کرده ایم.

پناهی حفظ حیات تشکیلاتی و انسجام تشکیلات در فضای پساکرونا را از دیگر اهداف برگزاری نشست پایان دوره این اتحادیه عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی در ۴۳ سال گذشته دستاورد‌های غرورآفرینی داشته؛ اما متاسفانه آنطور که باید نتوانسته عدالت را محقق کند و به منصه ظهور برساند.

وی حلقه مفقوده تحقق عدالت را مسئله تحول در حکمرانی و حکمرانی با درایت و صداقت دانست و تصریح کرد: تصمیمی که برای حکومت و حاکمیت گرفته می‌شود باید کارشناسی شده، دارای پشتوانه علمی و دانش بنیان باشد.

پناهی با تاکید بر اینکه در عرصه اجرا باید به افکار عمومی و عقلانیت توجه شود، افزود: در بخش حکمرانی صادقانه باید فاصله بین حرف و عمل به صفر برسد تا اعتماد عمومی زنده و حفظ شود.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه بیست و سومین نشست پایان دوره انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با حضور کرباسی، معاونت فرهنگی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر: 1026904، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین