پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۷۱۲
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از نگهداری بیش از ۵۰۰ آب‌خوری در شهر مشهد و نصب ۴۵ آب‌خوری سنگی جدید با طراحی ایرانی و اسلامی در نقاط پرتردد و شاخص این کلان‌شهر خبر داد.
شعار سال: سیدمحسن رهنمایی در گفتگویی، اظهار کرد: رشد و توسعه کلان‌شهر مشهد در سال‌های اخیر و افزایش تعداد زائران و مجاوران حریم نورانی رضوی باعث شده است مدیریت شهری ارتقای کیفی و کمی انواع مبلمان شهری را به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود قرار دهد؛ چرا که مبلمان شهری علاوه بر زیبایی بصری محیط شهری، نقش بسیار مهمی در افزایش رفاه و رضایت‌مندی زائران و مجاوران خواهد داشت.

وی ادامه داد: آب‌خوری‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین مبلمان شهری در کلان‌شهر‌ها محسوب می‌شود و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ عدد آب‌خوری و آب‌سردکن در سطح شهر جانمایی شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر، تلاش شده است تا با طراحی‌های متناسب با معماری ایرانی-اسلامی، آب‌خوری‌های جدیدی در نقاط مختلف شهر نصب شود تا هویت بصری و زیبایی منظر شهری به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه نصب ۴۵ عدد آب‌خوری سنگی در نقاط پرتردد شهری مشهد تا پایان سال جاری در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: تاکنون ۱۹ مورد آن‌ها در خیابان‌ها و محور‌های منتهی به حرم مطهر رضوی نصب شده است که کیفیت بالا، دوام، همسویی با اقلیم و معماری و نظافت آسان بخشی از مزایای آب‌خوری‌های سنگی جدید است.

رهنمایی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تمام آب‌خوری‌های سطح شهر به صورت مداوم، توسط نیرو‌های خدمات شهری مستقر در مناطق سیزده‌گانه شهرداری مشهد ضدعفونی می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار:۲ شهریور  ۱۴۰۱، کدخبر:۵۹۹۳۵۰، www.imna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین