پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۴۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶
سرپرست سازمان غذا و دارو طی حکمی سید ذوالفقار تقویان را به عنوان سرپرست اداره کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

شعار سال: سرپرست سازمان غذا و دارو طی حکمی سید ذوالفقار تقویان را به عنوان سرپرست اداره کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

محمود بیگلر در این حکم آورده است: «با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل امور دارو و مواد تحت کنترل منصوب می‌شوید تا در صیانت از دست آورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، سیاست‌های دولت مردمی و تحقق اهداف و سیاست‌های کلان سلامت و برنامه‌های سازمان انجام وظیفه نمایید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهتمام به عدالت محوری، مردم داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

گفتنی‌ست بعد از محمدی، اینانلو و شمالی، تقویان چهارمین مدیرکل دارو سازمان غذا و دارو است که در عرض یک سال منصوب می‌شود.

به تازگی بهرام دارایی از سمت ریاست سازمان غذا و دارو استعفا داده و محمود بیگلر با حکم وزیر بهداشت به عنوان سرپرست این سازمان منصوب شده است.

کمبود‌های دارویی در هفته‌های اخیر منجر به انتقادات فراوانی به سازمان غذا و دارو شده است.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایران پزشکان، تاریخ انتشار:۱۲ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۵۷۳۴، iranmd.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین