پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۶۶۵
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
رئیس دادگستری بندرامام خمینی (ره) از محکومیت مسئولان اسبق شهرداری و آبفا بندرامام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در پرونده مقصران آبگرفتگی سال ۹۹ بندرامام خمینی (ره) برای دو نفر رای به محکومیت صادر شده است.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی دادگستری بندرامام خمینی، اسد هلالی‌زاده با اشاره به صدور رای بدوی پرونده مرتبط با محمد عبیاوی شهردار اسبق و جهانگیر نیک‌نژاد رئیس اسبق اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) اظهار داشت: این پرونده پس از طی فرآیند تحقیقات و صدور کیفرخواست در دادسرا، با توجه به سمت متهمان منجر به صدور رای بدوی شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری بندرامام خمینی (ره) به ریاست سید شهاب‌الدین رام‌نژاد شد.

رئیس دادگستری بندرامام خمینی (ره) با اشاره به جزئیات این پرونده گفت: شهردار و رئیس اداره آبفا در زمان تشکیل پرونده در سال ۱۳۹۹ به دلیل آبگرفتی سطح شهر بندرامام خمینی (ره) احضار و بازداشت شدند. پس از صدور کیفرخواست و تحقیقات تکمیلی در دادسرا، پرونده در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو به ریاست آقای رام نژاد مورد رسیدگی قرار گرفت و بر این اساس شهردار محمد عبیاوی به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و اتهام تفریط در اجرای تکالیف مقرر در بند دوم و چهارم ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مصوب سال ۱۳۳۴ و اصلاحات و الحاقات بعدی منتهی بر محروم ساختن عموم افراد شهر بندرامام خمینی (ره) از حقوق مقرر در اصل ۲۲ قانون اساسی از جمله حق مال و مسکن خویش ناظر بر ماده ۵۷۰ قانون مجازات اسلامی تعزیرات مصوب سال ۱۳۵۷ به تحمل ۲۰ ماه حبس تعزیری و یکسال محرومیت از مشاغل دولتی محکوم شد.

وی افزود: همچنین جهانگیر نیک نژاد رئیس اسبق اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) به اتهام تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی به تحمل ۷ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

هلالی‌زاده با اشاره به اینکه آرامش روانی جامعه و مردم در اولویت دستگاه قضا است، تاکید کرد: دادگستری بندرامام خمینی (ره) در همین راستا با هرگونه تخطی از قانون برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

صدور احکام مسئولان مقصر در آبگرفتگی سال ۹۹ بندر امام خمینی

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی جماران، تاریخ انتشار:۱۱ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۵۷۵۵۹، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین