پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۷۰۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
اینکه دستور بدهیم و شعار بدهیم که فلان طور باید باشد و بسیار طور باید گردد، دردی را دوا نمی‌کند. کار‌ها مکانیزم نظارت و کنترل و صد البته پاسخگویی نیاز دارد. لازم به توضیح است که یحیی رمضانی معاون استاندار البرز و سرپرست فرمانداری ویژه کرج در خصوص گوشت‌های تنظیم بازاری گفته است که نباید سهمیه توزیعی مواد پروتئینی تنظیم بازار در برخی فروشگاه‌ها، توسط رستوران‌ها به صورت عمده خریداری شود.

شعار سال: معاون استاندار البرز و سرپرست فرمانداری ویژه کرج گفت: نباید سهمیه توزیعی مواد پروتئینی تنظیم بازار در برخی فروشگاه‌ها توسط رستوران‌ها به صورت عمده خریداری شود.

” یحیی رمضانی” روز دوشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان کرج افزود: چراکه گوشت و مرغ نباید بجای ویترین فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای از رستوران‌ها سر درآورد.

سوال پرسیدن و دستور دادن به درد مرحوم مادر بزرگ هم نمی‌خورد جناب فرماندار کرج، مکانیزم نظارت و پاسخگویی حضرت عالی کجاست؟
وی با تاکید بر ضرورت نظارت بر توزیع گوشت و مرغ تنظیم بازاری در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای گفت: تعزیرات حکومتی با تداوم در تشدید نظارت‌ها مانع دست اندازی سوء استفاده گران و مخلان بازار شود.

رمضانی یادآورشد: گوشت و مرغ تنظیم بازاری که مستقیم تحویل بازار می‌شود باید در ویترین خرید مردم باشد نه اینکه از رستوران‌ها سر در آورد و با قیمت‌های گزاف صرف منو غذا‌های رستورانی شود.

معاون استاندار البرز خواستار تشدید نظارت‌ها در این زمینه شد و افزود: هیچ کالای اساسی با قیمت پایین نباید در فروشگاه‌های زنجیره انبار شود بر این اساس سهمیه‌های باقی مانده توسط نهاد‌های حمایتی خریداری و در دورترین و محروم‌ترین نقاط بین مددجویان نهاد‌های حمایتی توزیع شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۵۱۷۹۳۰۸، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین