پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
طی حکمی از سوی نماینده عالی دولت در استان البرز عزیز اله افضلی بعنوان سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری البرز منصوب شد.

شعار سال: طی حکمی از سوی نماینده عالی دولت در استان البرز عزیز اله افضلی بعنوان سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری البرز منصوب شد.

عزیز اله افضلی بعنوان سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری البرز منصوب شد

در متن این حکم از سوی مجتبی عبداللهی استاندار البرز آمده است:

جناب آقای عزیز اله افضلی
سلام علیکم

با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در گام دوم انقلاب اسلامی و با روحیه جهادی، قانومنداری، عدالت محوری، فسادستیزی و پاکدستی در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی با بهره مندی حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه و مستعد در جهت توسعه شاخص‌های اقتصادی استان از جمله افزایش سرمایه‌گذاری، تولید، اشتغال، بهره وری، صادرات، ساماندهی، نظارت و تنظیم بازار فعال نمودن واحد‌های راکد و غیرفعال تولیدی در چارچوب قوانین و مقررات و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای خدمت به مردم شریف استان البرز کوشا باشید.

توفیق جنابعالی را در ایفای کامل وظایف سازمانی از درگاه خداوند منان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) خواستارم.

عزیز اله افضلی با مدرک دکتری مدیریت صنعتی که در حوزه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی فعالیت داشته بعنوان سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری بعنوان یک مدیر بومی استان معرفی شد.
همچنین استاندار البرز با اهدای تقدیرنامه‌ای از تلاش‌های سیف الله اسداللهی سرپرست سابق معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قدردانی کرد.

در متن این تقدیر نامه آمده است:

جناب آقای سیف الله اسداللهی
سلام علیکم

اینک که در سایه الطاف حضرت ولیعصر (عج) و رحمت پرودگار، دوره انجام وظیفه شما در سمت سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به پایان رسیده و انجام خدمت در سنگر دیگری از نظام جمهوری اسلامی عاید شما شده است، وظیفه خود دانستم از زحمات و تلاش‌های شما در جهت بهبود فعالیت‌های این استانداری و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه به مردم عزیز استان تشکر و قدردانی نمایم.
از خداوند تبارک و تعالی توفیق روز افزون و سربلندی بیش از پیش شما را خواستارم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سپیدار نیوز، تاریخ انتشار:۲۲ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۹۲۰۴۵، sepidarnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین