پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۴۶۸
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
وقوع یک انفجار در کارگاه تولید مواد آرایشی بهداشتی در منطقه سیمین‌دشت کرج، حادثه آفرید. این حادثه خسارت نسبتاً زیادی به تجهیزات و تأسیسات داخلی این کارگاه وارد کرد. براساس برآورد‌های اولیه علت وقوع آتش‌سوزی، نشت گاز در خط تولید، هنگام پرکردن اسپری‌های لوازم آرایشی بوده است که منجر به آتش‌سوزی شده است.خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته اما بنا بر روایات مختلف در اثر این انفجار بین ۲۵ تا ۵۳ نفر مصدوم گردیده و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

شعارسال: رییس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز خبر داد: وقوع انفجار در یک کارخانه لوازم آرایشی در سیمین دشت فردیس منجر به مصدومیت ۵۳ نفر شد.

 انفجار یک کارخانه لوازم آرایشی در سیمین دشت فردیس کرج با ۵۳ مصدوم

دکتر احمد مهدوی شامگاه سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد:
آتش سوزی یک کارخانه لوازم آرایشی براثر انفجار یک محلول گازی بوده است که این حادثه حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز در شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس رخ داد.

وی ادامه داد: تمام مصدومان این حادثه به مراکز بیمارستانی انتقال یافتند، اما حال عمومی تعدادی از آن‌ها وخیم است.دکتر مهدوی تصریح کرد: در مجموع حال عمومی بیشتر مصدومان خوب است و تحت مراقبت‌های درمانی قرار دارند.

انفجار یک کارخانه لوازم آرایشی در سیمین دشت فردیس کرج با ۵۳ مصدوم

وی خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های شهید سلیمانی شهرستان فردیس، تامین اجتماعی و امام سجاد (ع) شهرستان شهریار انتقال یافتند.

مهدوی اضافه کرد: پس از وقوع این حادثه بلافاصله تیم‌های امدادی اورژانس استان البرز در محل حاضر شدند و به امداد رسانی پرداختند. وی متذکر شد: علت دقیق بروز حادثه، توسط مسئولان امر در دست بررسی است.

تعداد بازدید : 10

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 19دی1402، کدخبر: 2042951، borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین