پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۶۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
رئیس ستاد انتخابات استان البرز از استقرار 1357 شعبه اخذ رأی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد در 650 شعبه انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

شعار سال:حجت‌اله ملاصالحی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره به اقدامات انجام شده ستاد انتخابات استان اظهار داشت: ستاد انتخابات استان از ماه‌ها قبل فعال شده و کمیته‌های متعددی فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: در انتخابات اسفند سال جاری 1357 شعبه اخذ رأی در سراسر استان و شهرستان‌ها مستقر می‌شود که از این تعداد در 650 شعبه، فرایند انتخابات به صورت الکترونیکی اجرایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه بسترهای فنی انتخابات در شعب پیش بینی شده در حال تکمیل است و شعبه به شعبه میزان آمادگی، مورد سنجش قرار می‌گیرد، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دست‌اندرکاران برگزاری امر انتخابات به عنوان دیگر برنامه‌های اصلی در دستور کار قرار گرفته و بخشی از آن نیز اجرایی شده است.

برگزاری انتخابات سالم و بدور از شائبه، رصد تخلفات انتخاباتی پیش از موعد، روند فعالیت‌های احزاب در استان و بحث شناسنامه‌دار شدن آنها، بهره مندی از ظرفیت اقوام، آسیب‌شناسی از نقاط قوت و ضعف انتخابات دوره‌های پیشین، استفاده از ظرفیت‌های بخش افکار سنجی صدا و سیمای مرکز استان به منظور تحلیل محتوا و برنامه‌ریزی در امر انتخابات، تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با محوریت انتخابات، فراهم سازی بسترهای فناوری اطلاعات جهت استقرار تیم‌های این مرکز در ستاد اصلی به منظور مخابره و انتشار اخبار انتخاباتی از محورهای بیان شده در این جلسه بود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنيم، تاریخ انتشار: 1 آذر 1394، کد مطلب: 923990:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین