پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده 62 کیلومتر طول شهرستان طالقان سال آینده گازکشی می‌شود.
شعارسال: حسین تقی نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان طالقان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای این شهرستان بهره‌برداری از پروژه گاز در طالقان بود که امروز با همت مسئولان این مهم محقق شد.

وی با بیان اینکه این پروژه از سال‌های قبل کلنگ زنی شده بود افزود: اعتبار به کار گرفته شده برای این پروژه 103 میلیارد ریال بود که با مشارکت و همراهی مسئولان امروز به مرحله بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: این پروژه شامل یک خط 25 کیلومتری از آبیک به طالقان است.

تقی نژاد ظرفیت این پروژه را 50 هزار متر مکعب عنوان کرد و افزود: هم اکنون 2 هزار متر لوله 6 اینچی برای این مهم کار شده است.

وی با اعلام اینکه 62 کیلومتر طول شهرستان طالقان در یک سال آینده گازکشی خواهد شد بیان داشت: اکنون مشعل گاز مسجد زیدشت روشن شده و مشعل گاز میدان شهید فلاحی و مدرسه پروین و سایر روستاهای این شهرستان نیز امروز روشن شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا در یک برنامه‌ریزی اساسی تمامی این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تابناک البرز، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1394، کدخبر: ۱۷۸۳۷۴، www.tabnakalborz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین