پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۴۳۴
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
سید رضا صالحی امیری ظهر امروز در حاشیه آئین هشتمین سالگرد ارتحال آیت الله جمی امام جمعه فقید آبادان در محل حسینیه ثارالله با بیان اینکه در آینده نزدیک اقدامات اساسی دولت در این استان را خواهید دید، افزود:
شعارسال: استاندارد خوزستان و تیم مدیریتی استان همه ظرفیت را بسیج کردند تا وارد مناقشات و حاشیه های بی حاصل نشوند و این نیز مورد تاکید رئیس جمهور است. در این استان هیچ فرصتی برای حاشیه نیست همه باید در متن حرکت کنند، متن هم فقط خدمت به مردم است و لاغیر.

وی اظهار کرد: ما بر این باوریم که توجه به مشکلات و مسائل مردم خوزستان و به خصوص آبادان و خرمشهر به عنوان یک رسالت، وظیفه و تکلیف دائمی برای دولت است، مطمئن باشید دولت نسبت به مسائل این نقطه از کشور کم توجه نیست و مسائل آبادان و خرمشهر و خوزستان مسائل اصلی دولت است.

صالحی امیری تصریح کرد: خوشبختانه خوزستان انباشت سرمایه های بزرگ ملی، دینی، مدیریتی، سیاسی و اقتصادی است، در روزهای گذشته که در دولت بحث از بودجه بود رئیس جمهور تذکر جدی به مسائل اصلی خوزستان و به خصوص آبادان و خرمشهر داشتند.

وی یادآور شد: امروز من با برخی از مسئولان استان، شهرستان و نمایندگان آبادان که به طور دائمی پیگیر مسائل این شهرند، صحبت داشتم. وعده کردیم به عنوان کسی که بخشی از عمر خود را در این سرزمین گذراندم و با این مردم زیست کرده ام حتما مسائل این حوزه را در دولت دنبال کنم و این را برای خود یک شرافت و یک امر انسانی، اخلاقی و تکلیفی می دانم، خدمت به مردم این دیار یک ضرورت قطعی و یک واجب اصلی است ما هیچ شانی برای خود جز خدمت به مردم برای خود قائل نیستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به رغم تمامی مشکلاتی که در سالهای گذشته داشتیم و شما نیز از آنها مطلع هستید، خوشبختانه مسیر جدید آغاز شد که آینده نوید بخشی را برای ملت رقم خواهد زد.

صالحی امیری افزود: اگر امروز ما می توانیم در مقابل دشمن بایستیم و از حقوق مردم دفاع کنیم، اگر امروز برجام به نتیجه می رسد تا از حقوق مردم دفاع کنیم به پشتوانه مقاومت تاریخی است که این مردم به ما آموختند، به پشتوانه خونهایی است که در این سرزمین برای بقا و تداوم حیات انقلاب ریخته شده، به پشتوانه انسانهای سخت کوشی است که امروز روی ویلچرند و حافظ حریم این سرزمینند، به پشتوانه روحانیتی است که همیشه در تداوم حیات دینی جامعه فعالیت می کنند و به پشتوانه همه زنانی است که در عرصه مقاومت در این سرزمین خدمات بزرگی را انجام دادند و ما باید قدردان انسانهایی باشیم که امنیت را برای ما به ارمغان آورند.

وی اظهار کرد: فراموش نکنیم اگر امروز ما به راحتی زیر این سقف با هم گفتگو می کنیم، منطقه در شعله های آتش می سوزد و ما این امنیت را مدیون انسانهایی هستیم که مقاومت را به ما آموختند، دشمن می داند که این سرزمین سرزمینی نیست که به آن طمع و یا بتواند حمله کند و از این منظر این مقاومت، این سرزمین را در دنیا واکسینه و ما را در مقابل دشمنان مقاوم کرده و جهانیان جرات و جسارت حمله به این سرزمین را نخواهند داشت.

صالحی امیری تصریح کرد: تمام منطقه نا امن است اما هیچ کس جرات حمله و تعرض به این جغرافیا را ندارند و این به یمن وجود شهدا، جانبازان، ایثارگران و انسانهای بزرگی است که نهال مقاومت را در این سرزمین کاشتند تا اینکه تبدیل شد به درخت تنومندی که تمام جهانیان می دانند ایران سرزمینی است که مقاومت به عنوان پرچم و نماد آن است.

وی یادآور شد: دشمن هم اگر در مذاکره امتیاز می دهد می داند که ایرانی یعنی مقاومت و مفهوم انقلابی بودن معادل توجه به مصالح و منافع مردم در زمان و مکان خاص است، انقلابی بودن در دیروز جنگیدن با دشمن بود و امروز انقلابی بودن در خدمت به مردم است.

با اندکی تلیخص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 2 دی 1395، کدخبر: 3857132 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین