پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۹۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم از بدهی برخی دستگاه‌های اجرایی به سازمان‌های دیگر خبر داد و گفت: این بدهکاری‌ها ناشی از عملی نشدن وعده‌های تخصیص نقدینگی استان قم در سه ماهه آخر سال گذشته است.
شعارسال: سید حسن رضوی ظهر امروز در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در تالار امام جواد (ع) استانداری قم با اشاره به شرایط سخت بودجه‌ای استان قم در سال جاری اظهار داشت: از دی ماه سال 94 تا کنون اعتبارات استان قم تنها تأمین کننده حقوق کارمندان بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم از بدهی برخی دستگاه‌های اجرایی به سازمان‌های دیگر خبر داد و افزود: این بدهکاری‌ها ناشی از عملی نشدن وعده‌های تخصیص نقدینگی در سه ماهه آخر سال گذشته است.

وی تصریح کرد: امسال شرایط اقتصادی از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و عدم تخصیص بودجه برای طرح عمرانی قم در سال جاری مدیریت استان را با محدودیت مواجه و وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرده است.

رضوی با اشاره به محدود شدن اختیارات استانداری‌های سراسر کشور نسبت به سال گذشته تصریح کرد: بسیاری از حق ماموریت‌های امسال به مدیران پرداخت نشده است و این امر نشان دهنده عدم تغییر وضعیت اقتصادی کشور در سال جاری نسبت به سال گذشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم ابراز کرد: 98 دردصد بودجه‌ای که مقام معظم رهبری در سفر خود به قم وعده داده بودند، تخصیص یافت و هم چنین 58 درصد بودجه سفر رئیس جمهوری نیز تأمین شده است. یک سوم اعتبارات استانی نیز در اختیار استانداری قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: امسال برای آموزش و پرورش اعتباری معادل سه میلیارد تومان تخصیص داده شده است و لازم است دستورهای لازم برای پرداخت این مبلغ به اداره‌ها صادر شود.

رضوی با اشاره به نقش خیران استانی در تأمین هزینه‌های لازم عنوان کرد: باید از این ظرفیت در بخش‌های مختلف به ویژه آموزش و پرورش بهره برد که در این صوررت می‌توان گام‌های موثری برای پیشبرد اهداف برداشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: آموزش و پرورش قم در جذب بودجه‌های دولتی عملکرد خوبی داشته است و لازم است سایر نهادهای دولتی نیز دست یاری خود را به سمت این اداره دراز کنند چرا که ثمره تحقق یافتن اهداف آموزش و پرورش به تمام نهاد‌ها برمی گردد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14 تیر 1395، کدخبر: 1122437 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین