پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۱۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری در همه بخش ها از برنامه های اصلی و سیاست این استان است.

شعارسال : مهندس مجید محنائی در نشست با مسئولان شرکت سرمایه گذاری بنیاد غدیر، افزود: مهمترین اولویت های سرمایه گذاری در این استان مشخص شده است و همه شرایط برای ایجاد فرصت و جذب سرمایه گذار فراهم می باشد.

وی اظهارکرد: مسئولان به دنبال یافتن بخش یا بخش هایی در استان بوده اند که نقش و اهمیت سرمایه گذاری در فرآیند رشد و توسعه اقتصادی را دو چندان کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: به همین جهت، شرایط برای سرمایه گذاری در حوزه های کشاورزی، نفت و گاز، صنایع و معادن، خدمات و گردشگری این استان فراهم شده است.

محنائی تصریح کرد: این استان در خصوص جواب به استعلام ها، صدور مجوز، مکاتبات و پیگیری خواسته های قانونی برای متقاضیان سرمایه گذاری جدی و به روز است.

وی ادامه داد: در همین راستا سفر هیات 36 نفره اقتصادی و تجاری کهگیلویه وبویراحمد به استان اُمسک روسیه با هدف زمینه سازی توسعه و رونق اقتصادی و سرمایه گذاری در این استان بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در خصوص سرمایه گذاری شرکت غدیردر حوزه معادن از جمله فسفات کوه ریش لنده نیز اضافه کرد: این استان آمادگی لازم برای همکاری و حمایت از این شرکت در خصوص هر گونه سرمایه گذاری را دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان کهکیلویه و بویراحمد، تاریخ انتشار شنبه 07 آذر 1394 : کد مطلب : 949-484-5: www.yasouj.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین