پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از نحوه حضور مسئولان و وزرا در استان کهگیلویه و بویراحمد که قبل از حضور در مرکز استان به شهرستانی دیگر سفر می‌کنند، انتقاد کرد.

شعارسال : غلام‌محمد زارعی در نشست هم اندیشی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشکل های کارگری و کارفرمایی، تعاونی ها و سازمانهای مردم نهاد استان افزود: هم اکنون در رسانه ها، فضای مجازی و اجتماعی استان مسایل و موضوعاتی شنیده می‌شود که به نفع استان نیست.

وی اظهارکرد: مردم این استان از گذشته‌ها تاکنون با آرامش و بدون تشتت در کنار هم بوده‌اند و براساس رویه معمول در همه سال‌های گذشته وزرای دولت در سفر به استان معمولا از مسیر مرکز استان ورود پیدا می‌کردند.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از حضور در مرکز استان و استقبال استاندار و مسئولان استانی و حضور در جلسه شورای اداری در صورتی که در دیگر شهرستانهای استان برنامه‌ای تدوین می‌شد همه مسئولان در کنار اعضای هیئت دولت بودند.

زارعی تصریح کرد: باید این انسجام همچنان ادامه پیدا کند اما این روزها در فضای مجازی با موضوعاتی مواجه می‌شویم که چندان خوشایند نیست.

وی ادامه داد: از موضع تدبیر صحبت می‌کنم و قلبا مشی اعتدالی دارم و دولت نیز برآمده از حضور و رأی مردم به یک دولت اعتدالی است که نقطه امید مردم است. بعد از این که از حوزه افراط و تفریط عبور کردیم این رویکرد اعتدالی زمینه وحدت را ایجاد کرده است.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حرکت‌های این چنینی ممکن است عده‌ای را خوشحال کند اما اکثریتی را نگران کرده است. اگر این رویه درست شود، بهتر است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا استان کهکیلویه و بویر احمد ، تاریخ انتشار پنجشنبه 28 آبان 1394 ، کد مطلب : 948-2285-5: www.yasouj.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین