پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۹۲
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
تعدادی از اهالی روستای آلیکوه، مسئولان و شوراهای آلیکوه پیش از ظهر شنبه مقابل درب ورودی استانداری چهارمحال و بختیاری تجمع کرده و از استاندار این استان خواهان گرفتن بخشداری شدند.
شعارسال: سلیمان عجمی یکی از اعضای شورای اسلامی آلیکوه بیان داشت: روستاهای بسیاری در اطراف روستای آلیکوه وجود دارد که از نعمت‌های بسیاری محروم هستند و چنانچه روستای آلیکوه به بخش تبدیل شود می‌توان این روستاها را نیز تحت پوشش خود قرار داد.

وی با اشاره به اینکه روستای آلیکوه از امکانات رفاهی و خدماتی زیادی بهرمند نیست، بیان داشت: خواسته تمامی اهالی این روستا این است که مسئولان استانی توجه بیشتری را نسبت به این روستا داشته باشند.

عجمی یادآور شد: اختصاص دادن بخشداری به روستای دشتک بی عدالتی است و باید مسئولان همه جوانب را در نظر گرفته و بخشداری را به جایی بدهند که حق آن است.

وی بیان داشت: روستای آلیکوه و دشتک در کنار یکدیگر قرار دارند وبا این تفاوت که روستای آلیکوه در مسیر عبور و مرور چند روستا واقع شده و از نظر شرایط جغرافیایی و نرخ جمعیت و همین طور برخورداری از مواهب خدادادی در مقایسه با روستای دشتک شرایط مساعد تری برای اخذ بخشداری دارد.

عجمی تاکید کرد: مسئولان استانی تصمیم دارند بخشداری را به روستای دشتک واگذار کنند ولی مردم روستاهای آلیکوه، رستم آباد و دیگر روستاهای اطراف با این تصمیم مسئولان مخالف هستند و تجمع امروز ما نشانه اعتراض به بی عدالتی است.

وی افزود: در این روستا هیچ گونه امکانات تفریحی و ورزشی برای جوانان وجود ندارد و چنانچه این روستا به بخش تبدیل شود همه مشکلات این اهالی حل خواهد شد.

مجتبی نوروزی مدیر کل سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز با حضور در جمع مردم گفت: خواسته اهالی روستای آلیکوه به جا است و در این راستا باید تلاش کرد تا اهالی منطقه را به خواسته خودشان برسانیم.

وی به اهالی این روستا قول مساعد داد تا تمام سعی و تلاش خود را برای گرفتن بخش به این منطقه انجام دهد. روستای آلیکوه در 30 کیلومتری شهرستان اردل و در فاصله 70 کیلومتری شهرستان شهرکردمرکز استان قرار دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5 مرداد 1392، کدخبر: 2105197 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین